Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

36 سال از طلوع آفتاب انقلاب اسلامی گذشت، علاقه مندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدا را به خاطر همه الطاف و عنایات بیکرانش سپاسگزارند، چرا که این درخت تنومند بدون نصرت الهی نمی توانست طوفان فتنه های شیاطین داخلی و خارجی را پشت سر گذارد. واقعیت آن است که هر یک از فتنه های تحمیل شده اعم از تحریم ها و ترورها و 8 سال جنگ نابرابر در محاسبات دشمنان برای سقوط نظام کافی بود. اما در سایه زعامت بنیانگذار جمهوری اسلامی و شاگرد ممتاز مکتب خمینی کبیر حضرت آیت الله خامنه­ای و از برکت خون شهیدان و حضور خالصانه امت حزب الله در همه عرصه ها، نظام جمهوری اسلامی به حرکت پرشتاب خود برای وصول به قله های اقتدار در عرصه بین المللی ادامه داد. طلیعه این بالندگی در لبنان و فلسطین و عراق و سوریه و افغانستان و یمن و بحرین مایه افتخار و مباهات دوستان انقلاب اسلامی و یاس و غضب دشمنان کوردل است. نامه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و امریکا نویدبخش وزش نسیم رستگاری و اسلام ناب محمدی برای نسل تشنه ی حقیقت در ورای ظلمت حاصل از عملکرد دروغ پردازان رسانه­ای و سایبری و صهیونیستی است.


بر دولت و ملت ایران لازم است در این مقطع حساس با وجود مشکلات و گرفتاری های عدیده که علل مشخص داخلی و خارجی دارند از حرف ها و اعمالی که دشمن را به ادامه سیاست های کینه توزانه ترغیب می کنند خودداری نمایند و برگ برنده ایران در مذاکرات را که مقاومت و اتحاد و تکیه بر آرمان ها و توانمندی های داخلی است به فراموشی نسپارند و از ماهیت اصلی استکبار که غارتگری و مکار ی و خشونت طلبی است غفلت نکنند و از تجربیات و سرنوشت مذاکرات طولانی اعراب و اسرائیل و شوروی و امریکا و ... عبرت اندوزی نمایند. توهین به مقام شامخ نبی اکرم و حمایت بی پروای طرف های مذاکره علامت واضح از ماهیت پلید آنهاست.


ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای ملی و فراملی انقلاب اسلامی تبیین و مظالم 50 سال حکومت دست نشانده و سکولاریستی رژیم پهلوی به قضاوت عمومی گذاشته شود و هزار راه نرفته برای بلوغ و کمال نظام جمهوری اسلامی در پیش روی نسل سوم و چهارم قرار داده شود تا آنها هم به مانند نسل اول و دوم دین خود را با آگاهی و مسئولیت پذیری و هوشمندی ویژه خود به کشور و ملت بزرگ ایران ادا نمایند، و بدانند که دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای که تیرهای بلا و محنت را بر سر نسل اول و دوم انقلاب روا داشتند از خیرخواهی و دلسوزی به نسل های سوم و چهارم و ... حتما دریغ خواهند کرد.


ما اساتید بسیجی همه آحاد به ویژه دانشجویان کشورمان را دعوت می کنیم کمر همت را با قدرت ببندند و راه استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را تداوم بخشند و با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با ولی فقیه زمان، پاسخ نا امید کننده به جاهلیت غربی و عربی بدهند.


                                                                      بسیج اساتید دانشگاه ارومیه

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir