Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پذیرش 300 مقاله علمی در هفتمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش


دکتر جمشید باقرزاده عضو هیأت علمی دانشگاه ارومیه و دبیر هفتمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش با بیان این خبر گفت: طی مدتی که برای ارسال چکیده و اصل مقالات فرصت داده شده بود حدود 700 مقاله از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردید که از این تعداد، 300 مقاله پذیرفته شده و به دو صورت شفاهی و پوستر ارائه خواهند شد.


وی ادامه داد: داوران مقالات از اساتید برجسته داخلی و خارجی بودند که با دقت زیاد امر داوری را انجام دادند و جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر ویژه شود.


دکتر باقرزاده زمان برگزاری این نشست بین المللی را پنجم تا هفتم خرداد ماه اعلام کرد و اظهار داشت: مدیریت دانش، داده‌کاوی، امنیت اطلاعات،سیستم‌های چند رسانه‌ای و شبکه‌های کامپیوتری، بازیابی پیشرفته اطلاعات، شبکه‌های اجتماعی، دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، محاسبات هوشمند و سیستم های توزیعی از جمله محورها و مباحث هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش است.


سرپرست دانشکده برق و کامپیوتر ادامه داد: علاوه برارائه مقالات، سخنرانیمیهمانان داخلی و خارجی و نشست‌های فنی و برنامه‌های علمی دیگر، برپایی نمایشگاه مقالات پوستری، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی، برگزاری نمایشگاه جانبی برای معرفی شرکت‌ها و کسب ‌وکارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات و انتخاب برترین‌های کنفرانس در قالب بهترین مقاله، بهترین نشست تخصصی، بهترین غرفه و ... از جمله برنامه های جنبی این کنفرانس خواهد بود.


وی ضرورت برگزاری هفتمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش را رشد روز افزون صنعت آی تی و اولویت بالای این رشته در سند جامع علمی کشور و دانش افزایی اساتید این حوزه دانست و افزود:دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه ارومیه، انشا الله در آینده سعی دارد همه ساله کنفرانسهای بین المللی در زمینه های برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات برگزار نماید.


دبیر کنفرانس در پایان سخنان خود با تقدیر از تمامی افراد، سازمانها و موسساتی که از این کنفرانس حمایت مادی و معنوی نموده اند تصریح کرد: اطلاعات کامل کنفرانس از آدرس www.ikt2015.ir  قابل دسترسی می باشد.


دکتر باقرزاده دبیراجرایی کنفرانس همچنین از کلیه علاقمندان به این حوزه، که تمایل به شرکت در کنفرانس به عنوان مهمان دارند دعوت کرد در کنفرانس ثبت نام و شرکت نمایند.


 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir