Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکتر هاشمی عضو هیأت علمی دانشگاه ارومیه به سمت مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه ارومیه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر رحیم حب نقی رییس دانشگاه در مراسم تودیع معارفه مدیر هسته گزینش کارکنان که سوم خرداد ماه در سالن شورای پردیس شهر دانشگاه برگزار شد در ابتدا خود و اعضای هسته را به تقوی و رعایت حقوق افراد و بیت المال و انتخاب افراد شایسته دعوت نمود.

وی گفت: با توجه به وضعیت حال حاضر، که تعداد افراد واجد شرایط کار و فارغ التحصیلان بیکار زیاد است بیشتر از هر زمانی، عدالت باید رعایت گردد و عدم رعایت، باعث بدبینی به نظام و خیانت به خون شهداء است.

رییس دانشگاه با اشاره به حدیثی از حضرت امیرالمومنین (ع)؛ « اگر در کاری معصیت خدا باشد در انجام آن اطاعتی نیست» افزود: وظیفه مسئولین و کادر دفتر گزینش دانشگاه بسیار سنگین است و از رأس دانشگاه تا کمترین رتبه کارکنان، نباید در حل و رفع مسائل و مشکلات افراد، تفاوتی میان فرزندی از دورترین روستاهای ایران و فرزند یک همکار قائل شوند.

دکتر حب نقی با تمجید از شخصیت آقای دکتر گلزان و تقدیر از زحمات ایشان در طول دوره تصدی مسئولیت هسته گزینش؛ برای دکتر هاشمی در سمت جدید، آرزوی توفیق نمود.

دکتر گلزان، در خصوص حساسیت فعالیت در هسته گزینش توضیحاتی ارائه نمود و دقت زیاد در امور را از مستلزمات این هسته عنوان کرد.

در پایان این نشست، دکتر هاشمی، ضمن تشکر از حسن اعتماد رییس دانشگاه  و تقدیر از راهنمایی های رییس و مدیر سابق هسته گزینش، بر حفظ شان والای گزینش و رعایت کامل قوانین و مقررات جهت برقراری عدالت تاکید کرد.

دکتر سیدمحمد هاشمی اصل عضو هیأت علمی گروه دامپزشکی دانشگاه ارومیه با حکم دکتر عبدالحسین فریدون مشاور محترم وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی و دبیر هیأت مرکزی گزینش کارکنان، به سمت مدیر هسته گزینش کارکنان منصوب و از زحمات دکتر سید مقصود گلزان مدیر سابق تقدیر شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir