Public Relations News Website

امروز

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه ارومیه برگزار گردید


به گزارش روابط عمومی، این نشست، سیزدهم شهریور ماه در محل رستوران پردیس شهر دانشگاه و با حضور رییس، معاونین، رییس و اعضای کانون بازنشستگان و بازنشستگان سالهای 93 و 94 دانشگاه ارومیه و خانواده هایشان برگزار گردید.


در پایان این گردهمایی صمیمی که با ضیافت شام آغاز گردید بهروز وظیفه شناس رییس کانون بازنشستگان به ایراد سخنرانی پرداخت.


وی ضمن اشاره به تاریخچه آغاز فعالیت کانون گفت: این مجموعه، از سال 1379 با حضور پنج نفر هیأت مدیره به صورت رسمی کار خود را شروع کرد و ما مفتخر هستیم که این مرکز، امروز پس از گذشت 15 سال، با عضویت 450 نفر بازنشسته، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.


آقای وظیفه شناس با تقدیر از حمایت های رییس دانشگاه و هیأت رییسه، افزود: ما در این کانون، همواره سعی نموده ایم  یاری گر بازنشستگان و بازماندگان و خانواده های آنان در حفظ منزلت اجتماعی شان باشیم و پشتیبانی مالی و درمانی، اعطاء وام قرض الحسنه به تعداد 15 نفر بازنشسته به مبلغ 15000000 ریال در هر ماه ، عیادت از بازنشستگان بیمارو ... از وظایف این کانون می باشد.


در ادامه دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: دانشگاه ارومیه که اکنون به دانشگاه مادر استان ارتقاء یافته این رشد خود را مرهون همکاری شما در بخش های مختلف و به حرکت در آوردن این دستگاه عظیم است و  ما همکاران شما در دانشگاه ارومیه، این افتخار را داریم که توقعات و انتظارات کانون بازنشستگان را که در راستای بزرگداشت جایگاه بازنشستگان است بشنویم و انشاءالله برآورده نماییم.


دکتر حب نقی در ادامه افزود: بسیاری از همکاران مان که بازنشسته گردیده اند همچنان توانمندی لازم برای ایفای نقش های مهم و اثرگذار را دارند و ما تمایل داریم با توجه به شناختی که ما از این عزیزان داشته و آنها از دانشگاه و نیازها و مسائل آن دارند در بطن اجرای طرح های تولیدی و اقتصاد محور در دانشگاه، همچنان از حضور این همکاران بهره مند گردیم .


رییس دانشگاه ارومیه در تکمیل سخنان خود تصریح نمود: ما از این همکاری ها در راستای تعالی دانشگاه و تا جایی که بر خلاف قانون نباشد استقبال می کنیم.


در پایان این مراسم از 70 نفر از بازنشستگان دانشگاه با اعطای لوح و تقدیم هدیه، تجلیل به عمل آمد.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir