Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 بازدید رییس دانشگاه ارومیه از محل جدید مرکز فناوری اطلاعات


به گزارش روابط عمومی و به نقل از واحد انفورماتیک، در این بازدید که بیست و هشتم شهریورماه انجام شد دکتر حب نقی و هیأت همراه از مکان جدید قسمت اداری مرکز فناوری اطلاعات که به همت معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه آماده سازی شده است بازدید به عمل آوردند.


در ابتدای این بازدید، مهندس محمدرضا نیک نفس مدیر مرکز فناوری اطلاعات، از عنایت و توجه ویژه  رییس دانشگاه به پیشرفت و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در سطح دانشگاه قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد: در دوره ریاست فعلی وی، همانند دوره قبلی، پیشرفت خوبی در زمینه ایجاد زیر ساختهای لازم برای توسعه کاربردی فناوری اطلاعات در دانشگاه انجام شود و مراحل ساخت مرکز دیتا سنتر دانشگاه که با حمایت مستقیم رییس دانشگاه در حال انجام  می باشد با موفقیت به اتمام برسد تا دانشگاهیان از خدمات آن به نحو مناسب و مطلوب استفاده نمایند.


وی در ادامه به نحوه سازماندهی  امور و معرفی همکاران جدید  که  اخیراً در مرکز فناوری اطلاعات شروع به کار نموده اند پرداخت و مهندس سجاد حسن بگلو را به عنوان کارشناس مسئول کامپیوترهای کاربران؛ مهندس مهدی قیسی به عنوان کارشناس مسئول شبکه کامپیوتری و مهندس مجید حاتمی را به عنوان کارشناس مسئول نرم افزارهای کاربردی معرفی نمود.


آقای مهندس نیک نفس  یادآور شد: همکاران جدید در مرحله آموزش به سرمی برند و انشاءالله  به تدریج با طی آموزش های تخصصی و کسب مهارتهای لازم، وظایف محول شده را به نحو شایسته انجام خواهند داد.  در ادامه رییس دانشگاه ضمن گفتگوی صمیمانه با همکاران مرکز فناوری اطلاعات، خواستار تلاش و پشتکار وافر رییس و کارکنان این حوزه در راستای دستیابی به اهداف فناوری اطلاعات در دانشگاه شد.


در پایان این دیدار سرکار خانم مهندس طوری در مورد سیستم جدید اتوماسیون اموال و مهندس مصطفایی در مورد وب سایت جدید دانشگاه گزارش دادند.  


گفتنی است: واحد انفورماتیک دانشگاه ارومیه در طبقه همکف ساختمان ستاد مرکزی استقرار یافت.


 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir