Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معاون آموزشی دانشگاه: تعداد دانشجویان دکتری شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه افزایش قابل توجهی داشته است

به گزارش روابط عمومی، در نشست مشترک مسئولین دانشگاه ارومیه و بنیاد شهید استان که  بیست و هشتم مهر و با حضور رییس دانشگاه، مشاور رییس در امور ایثارگران، معاون فرهنگی بنیاد شهید استان به همراه هیأت همراه، رییس ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه و اساتید مشاور شاهد در سالن شورای ستاد مرکزی دانشگاه ترتیب یافت دکتر حب نقی رییس دانشگاه ضمن تسلیت ایام محرم گفت: دانشگاه ارومیه بسیار تمایل دارد نظرات و راهکارهای مسئولین بنیاد شهید استان را با توجه به اینکه خارج از دانشگاه هستند در حوزه شاهد و ایثارگر بداند و با همکاری این ارگان، بتواند به وظایفی که در قبال خانواده معظم شاهد و ایثارگر دارد به نحو احسنت عمل نمایند.

دکتر آین معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران از  افزایش تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دکتری خبر داد و پیشنهاداتی در خصوص ارتقاء علمی هر چه بیشتر دانشجویان شاهد ارائه کرد.

انتخاب رشته مطابق با استعداد و علاقه دانشجو و تغییر رشته به موقع در صورت مشروط شدن از نکته نظرات وی در این خصوص بود.

در ادامه سیدهادی صالحی مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر، گزارشی از برنامه های اجرا شده توسط این ستاد در سال 94-93 را ارائه نمود.

گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر، جلسه ستاد شاهد و ایثارگر، اردوی آشنایی دانشجویان شاهد با اساتید مشاور شاهد و ایثارگر، رسیدگی به درخواست ها و مشکلات دانشجویان و ... از جمله این اقدامات بود.

صالحی در ادامه به بررسی وضعیت آماری و تحصیلی دانشجویان پرداخت و تصریح نمود: دانشگاه ارومیه با 446 نفر دانشجوی کارشناسی و 184 نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی مجموعاً ، 630 نفر دانشجو را تحت پوشش خود قرار داده است که بیش از 500 نفر از آنان فرزندان جانبازان و آزادگان هستند.

وی همچنین ادامه داد: در طی چهار جلسه کمیسیون شاهد، کمیسیون موارد خاص، کمیسیون موارد خاص استانی و کمیسیون دانشگاه های غیر انتفاعی، به بیش از چهار صد درخواست و مشکلات این دانشجویان رسیدگی شده است.

در ادامه مهندس نیکخو معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران استان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به لزوم ارتقای تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشگاه ارومیه را مهم ترین مجموعه علمی استان عنوان نمود و گفت: ارائه آگاهی بیشتر برای دانشجویان جدیدالورود شاهد در ابتدای سال، برگزاری همایش های سراسری و همزمانی آن با مشاوره های تحصیلی و فرهنگی و فعال تر کردن اعضای کانون های علمی؛ می تواند دانشجویان شاهد را بالنده تر نماید.

در این جلسه پس از بحث و بررسی و پیرامون مسایل مطروحه موارد پیشنهادی ستاد شاهد جهت اجرا در ترم آتی به تصویب رسید.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir