Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:حضور مردم در صحنه های انقلاب، منافع عمومی کشور را تقویت می کند

اولین جلسه کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت 13 آبان آذربایجان غربی در دانشگاه ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در این جلسه که در محل حوزه ریاست جهاد دانشگاهی و با حضور اعضای کمیته دانشجویی برگزار شد ولی عاقلی رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دانشگاه ها در مسیر تحولات جامعه پیشرو بوده و هستند اظهار کرد: این مجموعه ها، تریبون فرهنگی و فکری جامعه هستند و باید در جریانات و مناسبت های انقلابی و مذهبی اثرگذار باشند.

وی ادامه داد: 13 آبان متعلق به تمام اقشار جامعه است و دانشجویان نیز نقش پررنگی در تسخیر لانه جاسوسی داشته اند و وظیفه تمام آحاد مردم بالاخص دانشجویان و دانشگاهیان است تا با حضور پرشور و انقلابی در صحنه های انقلاب و با درایت و آگاهی توطئه های استکبار را خنثی کنند.

عاقلی با اشاره به لزوم برگزاری راهپیمایی های و مراسمات انقلابی به صورت متحد و یکپارچه اظهار کرد: دشمن و کشورهای استکباری از حضور یکپارچه مردم در صحنه های انقلاب هراس دارند و این حضور منافع عمومی کشور را تقویت می کند.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: انسجام حضور مردم در راهپیمایی ها نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه بین المللی نیز تاثیر گذار است و کشورهای غربی سیاست های برون مرزی خود را بر این اساس پایه ریزی می کنند.

دکتر نظریانی معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه نیز در این مراسم گفت: جهاد دانشگاهی با جوهره فعالیت فرهنگی جهادی در انجام برنامه های انقلابی نقش موثری داشته است.

وی افزود: دانشگاهها باید با ظرافت و هنرمندی خلاقانه ای به طراحی و اجرای برنامه ها در راستای تبیین وقایع و رویدادهای انقلاب بپردازند.

نظریانی ادامه داد: نقش دانشگاهها در پاسداشت برنامه های انقلابی ویژه است و باید با یک رویکرد علمی طراحی شود.

رستم زاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و دبیر کمیته دانشجویی بزرگداشت 13 آبان آذربایجان غربی افزود: تشکیل کمیته های برگزاری درون دانشگاهی و دخیل کردن دانشجویان در انسجام خودجوش این برنامه ها در کیفی کردن آن بسیار مهم است.

رستم زاده گفت: برنامه های انقلابی در دانشگاهها باید از عیار محتوایی خلاقانه و در عین حال متناسب با ادبیات و گفتمان فکری دانشجو و نگاهی جوهری به فلسفه شکل گیری مناسبت ها رقم بخورد.

در ادامه سایر معاونان و مدیران دانشگاههای استان به بیان دیدگاهها و نظرات خود در راستای برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان پرداختند.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir