Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی سالانه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، این جلسه با حضور مسئولین بنیاد شهید استان، رییس، معاونین و مدیران دانشگاه ارومیه و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، یازدهم آبان ماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم برگزار گردید.

در ابتدای این نشست سیدهادی صالحی مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه ضمن خوشامدگویی، به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد شاهد و ایثارگر در سال های 94-93 پرداخت.

وی در این سخنرانی از دانشجویان درخواست نمود: قبل از بروز هر نوع مشکل آموزشی، با انجام مشاوره های تحصیلی و فرهنگی، ستاد شاهد و ایثارگر را برای حل مسائل و معضلات علمی شان، همراهی کنند.

در ادامه دکتر حب نقی رییس دانشگاه، به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی گفت: ما به حضور فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و وابستگان خانواده معظم شاهد و ایثارگر در دانشگاه افتخار می کنیم و امیدواریم همانگونه که پدران شان و مادران شان در شرایط بسیار سخت جنگ برای کشور، عزت و سربلندی آفریدند این فرزندان نیز در شرایط امنیت و آرامش کنونی، برای ایران اسلامی، طلایه دار سرفرازی باشند.

دکتر حب نقی افزود: خداوند در قرآن به شهید در راه حق می بالد و به صورت کلی، در همه ی فرهنگ ها، کسانی که در راه میهن و عزیزان شان و دین شان شهید شده اند مورد کرامت قرار گرفته اند ما نیز به این عزیزان و فرزندان شان افتخار می کنیم.

مهدی فعال رییس بنیاد شهید استان، دانشگاه ارومیه را از مراکز علمی فاخر استان قلمداد نمود و گفت: ما حدود 5000 دانشجوی شاهد و ایثارگر در استان داریم که بیش از 140 نفر از این افراد، از نخبگان علمی استان هستند و بی شک نقش دانشگاه ارومیه در پرورش و تربیت این دانشجویان پر رنگ است.

مدیرکل بنیاد شهید استان، دانشجویان را سرمایه های اجتماعی کشور و نظام مقدس عنوان کرد و افزود: ما اکنون در 5 حوزه دچار چالش عمده هستیم که از تمام دانشگاهیان به ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر دعوت می کنیم تا با انجام تحقیقات دانشگاهی در این خصوص، آنها را عملیاتی و در جهت حل آنها طی مسیر نمایند.

به اذعان فعال، اشتغال، درمان، سالمندی، توسعه فرهنگی از جمله این چالش ها هستند.

حجه الاسلام دکتر اسم حسینی مسئول نهاد رهبری بعنوان سخنران پایانی جلسه با ذکر احادیث حفظ ارزشهای دینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از شاخصه های مهم در دستگاههای دولتی بویژه مراکز دانشگاه دانست

همچنین در این گردهمایی، از 30 دانشجوی ممتاز، فعال فرهنگی و دانشجوی دکتری تخصصی تجلیل به عمل آمد.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir