Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه ارومیه در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استانی

به مناسبت پاسداشت هفته پژوهش و فناوری عصر روز شنبه 14 آذر مراسمی در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور استاندار محترم آذربایجان غربی و معاونین شان، جمعی از مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی استان و روسای دانشگاههای استان برگزار گردید.

مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد اقتصاد دانش بنیان در استان گفت: همه مراکز و شرکت های دانش بنیان و فناوران و پژوهشگران استان باید مورد حمایت این ستاد قرار بگیرند تا بتوانیم از استعدادهای علمی خوبی که در استان وجود دارد در جهت پیشبرد برنامه های توسعه و پیشرفت و شکوفایی استان استفاده کنیم.

همچنین در این همایش جناب آقای دکتر سلیمان پور معاون محترم پژوهشی دانشگاه ارومیه و دبیر کمیته علمی ستاد برگزاری هفته پژوهش گزارشی از عملکرد پژوهشی دانشگاه های استان را ارائه داد.

وی در ضمن سخنان خود به بیان آمار 4 سال گذشته دانشگاه های استان پرداخت که شامل مقلات چاپ شده در مجلات معتبر خارجی و داخلی، مقالات ارائه شده در کنفرانس های داخلی و خارجی، کتب تالیفی و ترجمه ای، طرح های برون دانشگاهی، سهم هر دانشگاه از فعالیت های مذکور در استان و رتبه علمی استان در کشور بر اساس گزارش پایگاه استنادی جهان اسلام بود.

در بخش پایانی این مراسم از پژوهشگران و فناوران برتر استان تقدیر به عمل آمد که نام 11 عضو هیأت علمی دانشگاه ارومیه در این میان به چشم می خورد و اسامی آنان به شرح ذیل می باشد:

دکتر رضا درویش زاده، دکتر صمد جعفرمدار، دکتر فاطمه مدرسی، دکتر محمد حسنی، دکتر ناصر آق، دکتر ماهرخ غنی شایسته، دکتر میرحسن سید عامری و دکتر کیومرث شهبازی

در بخش نشریات علمی برتر استانی مجله  Veterinary Research forumدانشگاه ارومیه با رتبه A +  مورد تشویق قرار گرفته و از سر دبیر مجله جناب آقای پروفسور صراف زاده تجلیل به عمل آمد.

همچنین در بخش فناوران برتر بر اساس نتیجه داوری نیز جوایزی اهدا گشت که دکتر بابک عبداللهی به عنوان فناور برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

نمایشگاه هفته پژوهش و هفته فناوری نانو پس از همایش افتتاحیه این هفته،در محل سالن وحدت مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه آغاز به کار کرد و از 14 الی 18 آذرماه به مدت 5 روز جهت بازدید علاقمندان از ساعت 10 لغایت 12 صبح و 16 الی 20دایر می باشد.

همزمان در همین محل نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو نیز برقرار می باشد.

گفتنی است دانشگاه ارومیه در بخش نمایشگاه و دستاوردهای پژوهشی در 3 قالب دستاوردهای پژوهشی و فناوری، دستاوردهای فناوری و مرکز رشد حضور دارد.

در بخش نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو نیز پژوهشکده نانو فناوری ارومیه حضور داشته و در 5 غرفه از کل 10 غرفه ، محصولات و دستاوردهای نانو فناوری دانشگاه ارومیه را به نمایش گذاشته است.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir