Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول جدید حراست دانشکده فنی مهندسی خوی معرفی شد

علی مرادی نماینده مرکز حراست وزارت علوم در امور موسسات غیر انتفاعی استان و مدیر حراست دانشگاه ارومیه با حضور در دانشکده فنی مهندسی خوی، مسئول جدید حراست این دانشکده را معرفی کرد.

در این مراسم که 15 ام دی ماه و با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری خوی، رئیس کمسیون دانشجویی فرمانداری خوی و نمایندگان اداره اطلاعات شهرستان خوی انجام شد دکتر جواد عبدالحسینی رییس دانشکده فنی خوی، گزارشی از وضعیت آموزشی دانشکده ارائه داد.

وی با اشاره به پروژه ساختمان نیمه ساخته دانشکده فنی خوی، از عدم حمایت مسئولین شهرستان خوی برای ساخت و تکمیل دانشگاه دولتی خوی گلایه نمود و عنوان داشت: اگر در شهرستان خوی خواستار پیشرفت هستیم باید هر چه سریعتر کار ساخت این دانشگاه دولتی را به سرانجام برسانیم.

سپس مرادی مدیر حراست دانشگاه ارومیه در سخنانی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) در مورد علم و دانش، بر پرهیز از چند قطبی کردن جامعه به ویژه محیط های آموزشی تاکید کرد.

وی بحث های قومیتی در دانشگاه ها را مهم توصیف کرده و خواستار اهتمام ویژه مسئولین امر به بحث قومیتی شد.

همچنین مرادی با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی در شهرستان خوی، خواستار دعوت از بخش خصوصی و مشارکت این بخش در ساخت خوابگاه دانشجویی شد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رضا فتح الهی به عنوان مسئول جدید حراست دانشکده فنی مهندسی خوی، حکم مسئولیت وی را تقدیم کرد.

در ادامه این جلسه، محمدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری خوی در سخنانی با اشاره به عقبه تاریخی و تمدنی شهرستان خوی، از عدم توسعه آموزش عالی در این شهرستان به شدت گلایه نمود.

وی تاسیس دانشگاه دولتی در خوی را از ضروریات برشمرد و خواستار وحدت و اهتمام ویژه مسئولین شهرستانی و استانی برای به اتمام رساندن ساختمان نیمه کاره دانشگاه دولتی خوی شد.

در ادامه این جلسه، رضا فتح الهی مسئول جدید حراست دانشکده در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد علی مرادی و دکتر عبدالحسینی به وی، از محدود بودن بستر فیزیکی دانشکده فنی مهندسی خوی برای جذب دانشجو به شدت گلایه کرده و گفت: در دانشکده فنی خوی از لحاظ علمی، بستر و پتانسیل مناسبی داریم اما متاسفانه از نظر فیزیکی در محدودیت جدی هستیم.

پس از این جلسه علی مرادی به همراه نمایندگان اداره اطلاعات خوی جهت بازدید از موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی شمس تبریزی خوی، در این موسسه حضور یافت. در این بازدید که حدود 2 ساعت به طول انجامید نماینده حراست مرکزی وزارت علوم در موسسات غیر انتفاعی استان و نمایندگان اداره اطلاعات شهرستان خوی ضمن بازدید از قسمت های مختلف این موسسه، در جلسه ای با حضور معاون آموزشی این موسسه به بیان مشکلات موجود در این موسسه پرداختند.

بازدید از موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی علامه خویی شهرستان خوی دیگر برنامه سفر یک روزه آقای علی مرادی به شمال استان بود. در این بازدید آقای مرادی ضمن دیدار با دکتر علی سقط فروش رئیس این موسسه، خواستار تعیین تکلیف حراست موسسه و معرفی و انتصاب مسئول حراست در اسرع وقت شد.

پس از این دیدار، رییس حراست دانشگاه ارومیه و هیأت همراه از ساختمان نیمه کاره دانشگاه دولتی خوی، موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی معراج سلماس و موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی خوی بازدید کردند.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir