Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه ارومیه برگزار شد

دکتر حب نقی رییس دانشگاه در طلیعه مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: قطعاً انقلاب اسلامی ایران تاثیرات شگرفی در منطقه داشته است  و امروز وظیفه ماست که این انقلاب را به صورت مداوم نقد و تحلیل کنیم نقاط قوت آن را شناسایی و بر آن بیفزاییم و در راستای کاهش نقاط ضعفی که به آن صدمه می زند بر آییم.

وی افزود: انقلاب ما نشان داد که قدرت دارد توده های مردم را بسیج نماید، این مردم بودند که جنگ تحمیلی را اداره کردند و در این فضای تحریم و تحمیل و تهدید، ایستادگی کردند و انقلاب توانست دوباره پیروزمند از صحنه بیرون بیاید و امروز انقلاب به بلوغ رسیده و توانسته در دنیا خود را تثبیت کند.

دکتر حب نقی با اشاره به نظام دینی اظهار داشت: انقلاب ما، فرهنگی بود، نظام ما دینی است و ما باید جامعه ایده آل اخلاق محور را در راس اصول اساسی این انقلاب قرار دهیم.

رییس دانشگاه ضمن برشمردن دستاوردهای دولت، همگان را به حمایت و نقد منصفانه آن فراخواند و افزود: نباید خدمات ارزنده دولت بویژه در خصوص رفع تحریم ها را نادیده گرفت.

وی همچنین به اقدامات دانشگاه ارومیه در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: تلاش در ایجاد رابطه قانونمند و مدارا با مردم، روند رو به اتمام پروژه دانشکده اقتصاد و ادبیات، ترمیم افت مقالات، تدوین استراتژی دانشگاه، سوق دانشجویان به سمت کارآفرینی و اشتغال، تجهیز روند برق رسانی به سایت نازلو از جمله عملکرد دانشگاه در یکسال است.  

دکتر حسین پور از اساتید رشته علوم تربیتی دانشگاه در ادامه به ایراد سخنرانی در خصوص آرامش و نشاط در محیط کار پرداخت.

وی گفت: اگر اعتقاد ما به خدا، قلبی باشد آرامش و نشاط همیشگی، در زندگی ما ساری و جاری خواهد بود از سوی دیگر ما برای داشتن جامعه شاد باید کودکانی با نشاط و شاد تربیت کنیم و این وظیفه ما پدران و مادران است.

پخش کلیپ های مختلف، مسابقه حضوری، انتخاب 60 نفر از حاضرین به قید قرعه و اجرای تئاتر از بخش های جانبی این برنامه در 21 بهمن ماه بود که در تالار شهید دکتر چمران ترتیب یافت.

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با ادای احترام، نثار فاتحه و اهدای گل به مزار شهدای گمنام دانشگاه و اقامه نماز ظهر و عصر پایان یافت.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir