Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 

چهاردهمین همایش ملی حسابداری ایران در دانشگاه ارومیه برگزار می­ گردد

چهاردهمین همایش  ملی حسابداری ایران، با عنوان "حسابداری و توسعه پایدار، نظارت و شفافیت مالی" دهه اول خرداد ماه در دانشگاه ارومیه برگزار می شود.

دکتر حمزه دیدار عضو هیأت علمی دانشگاه ارومیه و دبیر اجرایی همایش حسابداری گفت: در سیزدهمین همایش ملی حسابداری ایران که در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ در دانشگاه تهران برگزار گردید، چهاردهمین همایش ملی حسابداری ایران به دانشگاه ارومیه واگذار شد.

وی افزود: دانشگاه ارومیه با انتشار فراخوان از دی ماه 94 تا  فروردین 95، به محققان فرصت داد تا با ارسال نتایج تحقیقات شان در این گردهمایی ملی شرکت نمایند.

دکتر دیدار ادامه داد: برقراری ارتباط موثر اساتید و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، شناسایی و تقویت زمینه های تعامل علمی بین اساتید و دانشجویان، تقویت خردورزی، آزاد اندیشی و تولید علم، استفاده از توانمندی های علمی، تخصصی استادان به ویژه در حوزه های روش شناسی، همفکری صمیمی استادان و دانشجویان جهت اعتلای حرفه و رشته، آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی محققان، آشنایی دانشجویان دوره دکتری با یکدیگر و تعاطی افکار و ایجاد شبکه ارتباطی موثر، تقویت روحیه نقدپذیری و انتقاد، تقویت گفتگو و ... از جمله اهداف این همایش است.

 

در ادامه دکتر پرویز پیری عضو هیأت علمی دانشگاه و  دبیر علمی همایش مذکور گفت: از میان 498 مقاله رسیده به دبیرخانه،  بیش از 210 مقاله پذیرفته شده که 39 مقاله به صورت شفاهی و سخنرانی در طی دو روز 5 و 6 خرداد ماه ارائه خواهد شد و ما بقی به صورت چاپ در مجموعه مقالات در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی محور های این همایش رانظریهپردازی در حسابداری، اخلاق حرفهای در حسابداری، نقش حسابداری در دوران پساتحریم، آموزش حسابداری و تدوین منابع علمی، حسابداری و مدیریت و نقش آن در توسعه پایدار، بازارهای مالی در توسعه پایدار و نقش حسابداری، کنترلهای بخش عمومی و گذر از سیستم نقدی به تعهدی، نظارت و شفافیت در اطلاعات مالی، برنامهریزی و کنترل در بخش عمومی، استانداردهای بینالمللی حسابداری (IAS) و گزارشگری مالی (IFRS)، حسابداری ارزشی، و تحقیقات تجربی حسابداری و حسابرسی در بازارهای مالی عنوان کرد.

 

چهاردهمین همایش ملی حسابداری از پنجم الی هشتم خرداد ماه میزبان اندیشمندان کلیه دانشگاه های کشور که دارای رشته حسابداری یا مدیریت مالی هستند است و بنا بر اعلام دبیر علمی ، تاکنون 700 نفر برای سمینار پذیرش شده اند.

گردهمایی دانشجویان دکتری حسابداری، مراسم افتتاحیه و سخنرانی سخنرانان کلیدی، برگزاری کارگاه های تخصصی و ارائه مقالات و اختتامیه از بخش های مختلف همایش مذکور است که در دانشگاه ارومیه - پردیس نازلو - سالن شهید چمران برگزار خواهد شد.

همایش ملی حسابداری ایران، باهمکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، محققان، دانشجویان و انجمن های علمی و حرفه ای حسابداری ایران همه ساله در یکی از دانشگاه های سراسری ایران برگزار می گردد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir