Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در دانشگاه ارومیه برگزار شد

نهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت ویژه انجمنهای علمی  دانشجویی دانشگاه ارومیه به مدت 4 روز  از تاریخ 26 تا 29 اردیبهشت ماه  برگزار می­شود.

این جشنواره با حضور 20 انجمن علمی دانشجویی از دانشکده های کشاورزی، فنی، هنر، علوم و دامپزشکی در قالب 20 غرفه تحت نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه بر پا شده است .

در روز افتتاحیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کریم جباری ضمن قدردانی از زحمات دانشجویان فعال در انجمن های علمی دانشجویی  اظهار داشت: با وجود استفاده از حداقل امکانات مالی همه ساله شاهد درخشش انجمن ها در جشنواره حرکت هستیم وامسال نیز این موفقیت از آن انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ارومیه گردیده است .

 

در روز دوم این جشنوارهدکتر سیدمهدی صالحی، ضمن بازدید از جشنواره به گفتگو با مسئولین غرفه های این جشنواره پرداخت و پای صحبت دانشجویان فعال در انجمن های علمی دانشجویی نشست.

 

جشنواره ملی حرکت در راستای گردهمایی و رقابت انجمن های علمی- دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور هر ساله توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف نمایش جامع آثار، تولیدات و دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویی و رونمایی از آخرین دستاوردهای این انجمن ها برگزار می شود.

دانشگاه ارومیه در دوره های قبل جشنواره ملی حرکت حائز مقام در بخش های مختلف گردیده است و در این دوره نیز انجمن های برگزیده در سطح درون دانشگاهی  به مرحله کشوری جشنواره ملی حرکت معرفی خواهند شد.

گفتنی است: مراسم اختتامیه جشنواره درون دانشگاهی روز چهارشنبه 29 اردیبهشت از ساعت 10تا 12 روبروی ساختمان رستوران مرکزی خواهد بود .

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir