Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران دانشگاه ارومیه برگزار شد

 

به مناسبت بزرگداشت حماسه سوم خرداد و روز جانباز، مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران با حضور معاونین و مدیران دانشگاه و کارکنان شاهد وایثارگر در دانشگاه ارومیه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های شاهد و ایثارگر گفت: ما به حضور فرزندان شهداء، جانبازان، آزادگان، وابستگان خانواده معظم شاهد و ایثارگر در دانشگاه افتخار می کنیم و استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

وی بعد از ذکر خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: حفظ آرمان ها و ارزش های اسلام  در جامعه امروزی مشکل شده است و دشمن از این طریق می خواهد بر ما نفوذ کند، ما نیز موظفیم در تمامی عرصه ها مخصوصاً در عرصه دانشگاهی هوشمندانه رفتار کنیم و بتوانیم راه شهیدانی که جان خود را در راه خدا فدا کرده اند را ادامه داده و در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم .

در ادامه مراسم دکتر اسماعیل آین معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران، ضمن تبریک اعیاد شبانیه و روز جانباز افزود: در دعای شعبانیه بر معرفت به خدا، عشق به خدا و خوف از خدا تاکید شده است و رزمندگان اسلام این مفاهیم را سرلوحه خویش قرار داده و بدون گذراندن دوره مقدماتی جنگ چنان با عشق وارد عرصه شدند که باعث حیرت دشمن و حماسه آفرینی آنان شد.

دکتر آین در ادامه خاطر نشان کرد: ما مسئولین مفتخریم که در چهار چوب قانون در خدمت این عزیزان هستیم و امیدواریم که دانشگاه جز اولین سازمان های برتری  باشد که به این عزیزان خدمت رسانی می کند.

دکتر رضازاد معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه، به عنوان سخنران پایانی مراسم با قرائت شعری در وصف شهدا ادامه داد: بین حرف و عمل فاصله ی زیادی وجود دارد که شهدا با ایمان و معرفت به هدف خود وارد مرحله عمل شده و باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شدند.

ادامه مراسم با بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران دانشگاه و همچنین اهدای لوح تقدیر و جوایز پایان یافت.

گفتنی است: مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران در 29 اردیبهشت ماه 95، در سالن شورای ستاد مرکزی دانشگاه ارومیه برگزار گردید.

 

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir