Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون وزیر علوم، صنایع و تکنولوژی جمهوری ترکیه ازمرکز آگاهی رسانی، پشتیبانی، و امداد رایانه ای (آپا) دانشگاه ارومیه بازديد كرد

در پی بازدیدی که رمضان ایلدیریم معاون وزیر علوم، صنایع و تکنولوژی جمهوری ترکیه ، کان کرتای متخصص اتحادیه اروپا، دکتر نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و سایر مسئولین استانی از صنایع مختلف استان های آذربایجان غربی و شرقی داشتند، سه شنبه 4 خرداد 1395  از مرکز آپای دانشگاه ارومیه دیدار کردند.

در این دیدار دکتر جمشید باقرزاده ضمن خوشامدگویی به معاون وزیر ترکیه و هیأت همراه، گفت: از اهداف ایجاد این مرکز افزایش سطح امنیت فضای سایبری استان و کاهش تأثیرات مخرب رخدادهای رایانه ای می باشد. وی ادامه داد: جهت دستیابی به اهداف مرکز لازم است در زمینه های کاربردی کردن تحقیقات و پروژه ها، استفاده از توان نخبگان داخل و خارج استان و افزایش امنیت اینترنت اشیاء کارهای اساسی انجام دهیم.

دکتر باقرزاده وجه تمایز مرکز آپای دانشگاه ارومیه با سایر مراکز آپای کشور را در ایجاد گروه های تحقیقاتی، تمرکز بر روی نرم افزارهای موبایل به خصوص در محیط آندروئید و توجه به مباحث روز من جمله اینترنت اشیاء دانست.

گفتنی است این مرکز تازه تأسیس که با هدف انجام آزمایشات تحقیقاتی در حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات بر روی سامانه ها و نرم افزارها در فروردین ماه سال 95 افتتاح گردیده است با نمایش دستگاه ها و تجهیزات راه اندازی شده در زمینه اینترنت اشیاء و امنیت شبکه مورد استقبال مسئولین قرار گرفت.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir