Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش کارآفرینی و آشنایی با شیوه های نوین کارآفرینی در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه ارومیه برگزار شد

 

همایش کارآفرینی و آشنایی با شیوه های نوین کارآفرینی به همت رئیس دانشکده منابع طبیعی، انجمن علمی مرتع و آبخیزداری و بسیج دانشجویی و با حضور کارآفرینان برتر استانی، اعضاء هیئت علمی و دانشجویان در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه ارومیه برگزار گردید.

در این همایش دکتر امید حسین زاده عضو هیأت علمی گروه جنگلداری در خصوص لزوم برخورداری از  شیوه های نوین کارآفرینی گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و تحولات جهانی، جوان ایرانی وظیفه خطیری در اقتصاد کشور بر عهده دارد  چراکه با اتکاء به توان خود و داشته هایش می تواند در حل مسأله اشتغال خود و سایر جوانان سهیم باشد.

در ادامه مراسم مهدی رنجی کارآفرین جوان و برتر استان و مدیرعامل شرکت بنیان مرصوص گفت: امروزه رشته های تحصیلی بیشتر بر مباحث تئوری و نظری تمرکز دارند که با روح کارآفرینی چندان مطابقتی ندارد و باید به صورت کاربردی به فکر کسب و کار باشیم.

وی با بیان اهمیت تعیین هدف در کسب و کار، از سه عامل علاقه،  قابلیت دسترسی و تناسب هدف با شرایط موجود به عنوان تأثیرگذارترین مولفه ها در تعیین هدف نام برده و افزود: جوانان با هدفگذاری صحیح، برنامه ریزی، خلاقیت و پشتکار بسیار می توانند در مسیر موفقیت گام های موثری بردارند.

حیدر حیدرپور کارآفرین برتر استان در حوزه پرورش قارچ از دیگر مهمانان این مراسم ضمن بازگویی تجربیات خود در زمینه کارآفرینی اظهار داشت: دانشجویان باید از فرصتی که در دوران تحصیل فراهم آمده بهره برده، با کسب تجربه و استفاده بهینه از زمان در راستای ایجاد شغل برای خود کوشا باشند.

این کارآفرین برتر استانی با تقدیر از سپاه پاسداران برای ارائه تسهیلات اشتغال زایی و محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: جوانان می توانند با مطالعه، تحقیق و ارائه طرح هایی از حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی بهره مند شوند.

گفتنی است پخش کلیپ هایی در زمینه شیوه های نوین کارآفرینی، تبیین کارآفرین و اندیشه های کارآفرینی و پرسش و پاسخ دانشجویی از سایر برنامه های این مراسم بود.

در پایان از اعضا فعال دانشکده منابع طبیعی از جمله اعضاء بسیج دانشجویی و انجمن علمی آبخیزداری و مرتعداری تقدیر شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir