Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دانشجوی نمونه کشوری از دانشگاه ارومیه انتخاب شد

در نشست ویژه تجلیل از برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری سال 1394 حمید تقوی فر دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه ارومیه به عنوان دانشجوی نمونه کشوری معرفی شد.

این نشست چهارشنبه سی تیر ماه  با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولین وزارتی و دانشگاهی در تالار شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: در طول انجام فرایند انتخاب دانشجوی نمونه از میان 2 هزار و ۲۴۸ دانشجوی برتر دانشگاهی شرکت کننده در جشنواره ۴۰ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شدند. از این تعداد ۲۷ نفر از وزارت علوم و ۱۳ نفر از وزارت بهداشت می باشد.

ایشان در ادامه به جوایز دانشجویان نمونه اشاره کرد و گفت: برای دانشجویان نمونه جوایز نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاتر، امکان فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دکتری در خارج از کشور و معرفی این دانشجویان به بنیاد ملی نخبگان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است حمید تقوی فر متولد سال 1366 در ارومیه می باشد. ایشان پس از گذراندن مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌ی مهندسی مکانیک ماشین‌های کشاورزی توانست با کسب رتبه 12 وارد مقطع دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه ارومیه شود.

از جمله سوابق پژوهشی اين دانشجوي نمونه مي توان به  تألیف یک کتاب ، چاپ 43 مقاله ISI و علمی، پژوهشی و ارائه بیش از 12 مقاله در کنفرانس های داخلی و بین المللی اشاره کرد.

از دیگر افتخارات وی کسب مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات لهستان در سال 2014، پژوهشگر نمونه باشگاه دانش پژوهان جوان و نخبگان سال 1393، دریافت جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال های 1393 و 1394 و داور برجسته انتشارات الزویر می باشد.

 

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir