Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه ارومیه برگزار گردید

در راستای نکوداشت مقام و منزلت بازنشستگان و موظفین؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه ارومیه با حضور اعضای هیأت رئیسه، مدیران و خانواده 41 تن از بازنشستگان سال های 94 و 95 برگزار گردید.

در این گردهمایی صمیمی که بیست و نهم مهرماه همراه با ضیافت شام در پردیس شهر دانشگاه ارومیه برپا گردید، جوانزاده رئیس کانون بازنشستگان و دکتر رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه به ایراد سخنرانی پرداختند.

جوانزاده با اشاره به تاریخچه کانون گفت: این مجموعه از سال 1382 با حضور 5 نفر هیأت مدیره و 45 نفر بازنشسته به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نموده و اکنون پس از گذشت 13 سال با عضویت 455  نفر عضو بازنشسته همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی از تسهیلات مالی و بیمه ای ارائه شده در این مرکز به اعطاء وام قرض الحسنه صندوق پس انداز (15 نفر به مبلغ 20 میلیون ریال در هر ماه)، وام ضروری (5 نفر به مبلغ 5 میلیون ریال در هر ماه) بیمه گذاری سالانه خودروهای شخصی بازنشستگان (بصورت اقساطی) اشاره نمود.

رئیس کانون بازنشستگان همچنین از مشارکت پنجاه درصدی دانشگاه ارومیه در برقراری بیمه تکمیلی، تأمین هزینه ایاب و ذهاب دو تن از بیماران دیالیزی، همراهی مسئولین دانشگاهی در عیادت و دلجویی از بازنشستگان بیمار و برپایی سالانه ضیافت بازنشستگان تقدیر و تشکر نمود.

جوانزاده در سخنان پایانی خود درباره موفقیت های کانون گفت: کانون بازنشستگان دانشگاه ارومیه با 425 نفر عضو در صندوق بازنشستگی استان بعنوان کانون برتر استانی و دکتر مسعود منصوری استاد بازنشسته دانشگاه ارومیه بعنوان بازنشسته نمونه استان در سال 95 انتخاب گردید.

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق (ع)گفت: "خداوند متعال با موی سپید به خلیل خود ابراهیم وقار بخشید"   امیدوارم عزیزانی که در راه  اعتلای دانشگاه موی سپید کرده اند با وقاری افزون تر و عزتی بالاتر فصل جدیدی از زندگی را در کنار خانواده خود آغاز نمایند.

رئیس دانشگاه با تأکید بر مقوله برون سپاری ادامه داد: بسیاری از بازنشستگان همچنان توانمندی لازم برای ایفای نقش های مهم و اثرگذار در دانشگاه دارند و دانشگاه تمایل دارد از حضور این همکاران در بطن اجرای طرح های تولیدی و اقتصاد محور در دانشگاه بهره مند گردد .

دکتر حب نقی با بیان اینکه پرداختن به موضوع بازنشستگان و بررسی و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان از دغدغه‌های اصلی دانشگاه  می‌باشد گفت: تلاش خواهیم نمود در چهارچوب قوانین دانشگاه انتظارات کانون بازنشستگان را برآورده سازیم.

ایشان ضمن اعلام نظر مساعد خود در راستای افزایش سرمایه صندوق بازنشستگان و افزایش تعداد اختصاص وام قرض الحسنه به بازنشستگان؛ از تخصیص کمک هزینه ازدواج به فرزندان بازنشستگان خبر داد.

در پایان با اهدا لوح و سکه بهار آزادی از 41  نفر از همکاران بازنشسته دانشگاهی تقدیر گردید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir