Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گرد همایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ارومیه برگزار گردید

گرد همایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ستاد شاهد دانشگاه ارومیه برگزار گردید.

این مراسم با حضور مسئولین بنیاد شهید استان آذربایجان غربی، رییس دانشگاه ارومیه،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران دانشگاه ارومیه، بیست و چهارم آبان ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم ترتیب یافت.

 حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به شاخصه مسئولیت پذیری شهدا گفت: مسئولیت پذیری، مفهومی است که انسان‌ همواره در زندگی فردی و اجتماعی خود با آن سر و کار داشته و به لحاظ گستره وسیع این موضوع، ما باید به وظایف خود در قبال  حضرت ولی عصر(عج) و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و شهدا واقف باشیم و برای نیل به این آرمان ها تلاش کنیم.

دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه در راستای تکریم خانواده شهدا گفت:  ما به حضور فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و وابستگان خانواده معظم شاهد و ایثارگر در دانشگاه افتخار می کنیم و امیدواریم همانگونه که والدین ایشان در شرایط بسیار سخت جنگ برای کشور، عزت و سربلندی آفریدند این فرزندان نیز در شرایط امنیت و آرامش کنونی، برای ایران اسلامی، طلایه دار سرفرازی باشند.

 مهندس نیک خو معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی ضمن معرفی بخش نخبگان و دانش پژوهان بنیاد شهید استان گفت: ما حدود 5000 دانشجوی شاهد و ایثارگر در استان داریم که بیش از 140 نفر از این افراد، از نخبگان علمی استان هستند و بی شک نقش دانشگاه ارومیه در پرورش و تربیت این دانشجویان پر رنگ است.

در ابتدای این نشست سیدهادی صالحی مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه پس از ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد شاهد و ایثارگر در سال های 95 -94به معرفی اساتید مشاور و همچنین خدمات ارائه شده در این ستاد برای دانشجویان ورودیپرداخت.

اجرای برنامه های تواشیح و مدیحه سرایی توسط گروه بین المللی طوبی، پخش کلیپ، برگزاری مسابقه و تقدیر از دانشجویان ممتاز و فعالان فرهنگی از سایر برنامه های این مراسم بود.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir