Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش مدیران فرهنگی در نخستین جلسه شورای فرهنگی دانشکده ها تبیین شد

نخستین جلسه شورای فرهنگی دانشکده ها با هدف تبیین نقش مدیران فرهنگی و تأثیر آن در بهبود محتوای برنامه های فرهنگی، بیست و چهارم آبان ماه در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر سیدمهدی صالحی معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین کریم جباری مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی، دکتر میرحسن سیدعامری مدیر فعالیت های فوق برنامه، نرمین اسماعیلی مسئول سامانه و امور اجتماعی و مدیران فرهنگی دانشکده های دانشگاه ارومیه برگزار شد، ضمن معرفی فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به بحث و بررسی درخصوص شرح وظایف مدیران فرهنگی دانشکده ها پرداخته شد.

دکتر سیدمهدی صالحی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به دغدغه اتاق فکر فرهنگی دانشگاه که نقش مدیران فرهنگی را همطراز با سایر معاونین در دانشکده ها می دانست، افزود: کار فرهنگی در دانشگاه ها در کنار اینکه کار بسیار حساسی است نیاز به برنامه ریزی و اجرای مداوم و مستدام دارد.

وی با تأکید بر اینکه بّعد فرهنگی بر تمام ابعاد فعالیت های دانشگاه تأثیر عمیقی دارد، خاطر نشان کرد: انتظار حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی از مدیران فرهنگی دانشکده ها ارتباط منسجم و بهبود محتوای برنامه های فرهنگی پیشنهادی و اجرای بهینه آنها می باشد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام کریم جباری نیز به معرفی کادر معاونت و فضاهای فرهنگی در اختیار پرداخت.

دکتر سیدعامری نیز دیگر سخنران این جلسه بود که ضمن تاکید بر این مهم که حجم کاری فعالیت های فرهنگی با لحاظ مدیران فرهنگی دانشکده ها در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی کاسته نشده بلکه امید آن داریم با حضور این مدیران شاهد اجرایی شدن فعالیت های فرهنگی و نهادینه شدن آنها در کالبد علمی دانشگاه باشیم.

در ادامه مدیران فرهنگی پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های فرهنگی در دانشکده ها بیان نمودند. همچنین مقرر گردید طرح پیشنهادی خود را در خصوص برنامه های قابل اجرا در دانشکده مرتبط را در نشست آتی ارائه نمایند.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir