Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشجویان دانشگاه ارومیه در توانمند سازی کودکان معلول مشارکت می کنند

در پی عیادت دانشگاهیان دانشگاه ارومیه از کودکان تحت سرپرستی مرکز توانبخشی و نکوداری معلولین آفاق ارومیه؛ دانشجویان گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ارومیه طی اقدامی داوطلبانه آمادگی خود را در ارائه خدمات توانبخشی به کودکان دارای معلولیت ذهنی و جسمی اعلام نمودند.

این دیدار با حضور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، معاون پژوهشی و دانشجویان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ارومیه به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان رشته تربیت بدنی با مشکلات معلولین و کاربرد آسیب شناسی ورزشی در توانبخشی معلولین صورت پذیرفت.

در این دیدار دکتر نرمین غنی زاده عضو هیأت علمی و معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده تربیت بدنی با مخاطب قراردادن دانشجویان به بیان اختلالات حرکتی موجود در معلولین پرداخت و تمرینات ورزشی مورد نیاز برای توانبخشی و بهبود معلولین ارائه نمود. ایشان همچنین در خصوص پیشگیری و کاهش نرخ معلولیت راهکارهایی بیان نمود.

در ادامه فاطمه ایمان نژاد مدیر مرکز توانبخشی معلولین آفاق در این دیدار به تشریح فعالیت ها و خدمات این مرکز پرداخت و گفت: موسسه توانبخشی، نکوداری معلولین آفاق ارومیه یک موسسه غیر دولتی است که از سال 1389 با دریافت مجوز از سوی ادراه کل بهزیستی استان فعالیت خود را آغاز نموده است.

وی افزود: این موسسه با هدف ارائه خدمات توانبخشی و نگهداری از کودکان معلول زیر 14 سال در بخش های ذهنی، جسمی حرکتی و ایزوله تأسیس شده است. در این مرکز از 45 کودک معلول به صورت شبانه روزی نگهداری و به آنها خدمت رسانی می شود.

در این دیدار که در  هفته پایانی آبان ماه در مرکز توانبخشی آفاق صورت پذیرفت هدایایی از سوی دانشگاه ارومیه به کودکان تحت پوشش این مرکز اهدا گردید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir