Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین همایش ملی علوم ورزشی به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار می شود

جلسه سیاست گذاری اولین همایش ملی علوم ورزشی (ورزش، سلامت، جامعه) با حضور دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه، دکتر چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان، دکتر سلیمانپور معاون پژوهشی دانشگاه و تیم اجرایی و علمی همایش،  بیست و هشتم خرداد ماه در دفتر ریاست دانشگاه ارومیه برگزار گردید.

رییس دانشگاه ارومیه برگزاری همایش ورزشی در دانشگاه را گامی مثبت در راستای نهادینه کردن ورزش در جامعه دانست و افزود: ورزش زمینه سلامتی و تندرستی جامعه را فراهم می کند و در ایجاد نشاط در مردم نقش موثری دارد، اینگونه همایش ها از نوع همایش های ضروری است که می تواند انگیزه های تمام دستگاه ها را نسبت به ورزش بر انگیزاند.


وی بر همکاری تمامی بخش های مختلف دانشگاه در جهت برگزاری با کیفیت همایش و حمایت دانشگاه  از برگزاری این همایش تاکید نمود.

دکتر چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به تعامل مثبت میان اداره کل ورزش جوانان  با دانشگاه ارومیه در زمینه های مختلف ورزشی خاطر نشان کرد و گفت: ایجاد همفکری و تعامل بیشتر بین سازمان ها، نهادها برای توسعه ورزش در جامعه و آشنایی ورزشکاران و مربیان با یافته های جدید علوم ورزشی از جمله مزیت های مهم همایش علوم ورزشی است.

در ادامه دکتر سید محمد کاشف عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه و دبیر علمی همایش؛ موضوعات کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در وزرش، فیزولوژی و تغذیه ورزشی، مدیریت و برنامه ریزی ورزشی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی را از محورهای اجرای این همایش نام برد.

گفتنی است: اولین همایش ملی علوم ورزشی ( ورزش، سلامت، جامعه)  به همت دانشکده علوم ورزشی دانشگاه ارومیه و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با هدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش جهت هم اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه، توانمندسازی در مسیر توسعه؛  27 مهر ماه در پردیس دانشگاه ارومیه برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در اولین همایش ملی علوم ورزشی می توانند به آدرس سایت زیر مراجعه نمایند.

http://conf.isc.gov.ir/sshc96/

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir