Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه در پی اظهارات سخیف ترامپ

باسمه تعالی
بار دیگر همچون ۳۹ سال گذشته سخنان پر از عقده و نسنجیده و توام با تهدیدات رییس جمهور آمریکا را مردم دنیا و ملت عزتمند ایران شنیدند. این سخنان خالی از منطق، هر چند تکراری اما ظاهرا  با پوششی جدید حامل پیغام های جدیدی نیز بود،  که اگر هوشیار بود و دقت  شود می تواند تبدیل به فرصتی شود و همچون گذشته ،تمام اهداف شوم استکبار را خنثی کرده و مسیر تعالی انقلاب اسلامی را هموارتر نماید. در این پیام استکبار دقیقا بحای اینکه مطلب جدیدی را بیان کند به نقاط ضعف خود می پردازد.  سخنان پر از نفرت شخص اول استکبار  قبل از آنکه بخواهد مطلب جدیدی باشد بارها و بارها از طریق مسولین بخصوص رهبر فرزانه انقلاب پیش بینی شده بود و برای ملت ایران تبدیل به یک فرآیند تکراری شده است.
 خواب  پریشان ترامپ در صنایع دفاعی و موشکی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران خود دلیل محکمی است بر حفظ و تقویت آن چرا  که موجب نگرانی های زیادی در امپریالیسم و استکبار شده است.
سخنان سخیف و احمقانه ترامپ در مورد  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غافل از اینکه سپاه و ارتش ایران اسلامی دو بال قدرتمند لشکر الهی و متحد با هم هستند خود سبب اتحاد بیشتر نیروها و ملت ایران شده و  بایستی درس بزرگی برای مستکبران باشد که در چنین مواردی مصالح حزبی و جناحی فراموش و فدای مصالح وحدت عظیم ملی می شود.
 ملت ایران آگاه تر از همیشه بار دیگر با این اظهارات ترامپ دست خالی استکبار را بیشتر باز می بیند و بر عزم و اراده خود مبنی بر پیمان ابدی و  پیروی از امام راحل،  شهدای انقلاب ،جنگ تحمیلی و مدافع حرم استوارتر می بالد.
 اساتید بسیجی دانشگاه  ارومیه همانند دیگر آحاد ملت بزرگ ایران بار دیگر آمادگی خود جهت ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی و حمایت و پشتیبانی از هر نوع اقدام دولت جمهوری اسلامی در این خصوص و همچنین اطاعت از فرامین ولی امر خود "رهبر معظم انقلاب اسلامی" اعلام می نماید.
اساتید بسیجی روز یکشنبه بیست و سوم مهرماه 96 متحد با همه دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در تجمع اعتراض آمیز به سخنان سخیف ترامپ در مقابل مسجد دانشگاه حضور خواهند یافت.
کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir