Public Relations News Website

امروز

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِكُمْ لَا يَأْلُونَكُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ ۚ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الْآيَاتِ ۖ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ
آیه 118 سوره آل عمران
اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد! از غير خودتان همراز نگيريد. آنان در تباهى شما كوتاهى نمى‌كنند، آنها رنج بردن شما را دوست دارند. همانا كينه و دشمنى از (گفتار) دهانشان پيداست و آنچه دلشان در بردارد، بزرگتر است. به تحقيق ما آيات (روشنگر و افشاگر توطئه‌هاى دشمن) را براى شما بيان كرديم اگر تعقّل كنيد.
خوشا به حالتان ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، چرا که وفادارترین ها به امام راحل، انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی، نظامیان قدرتمند کشور و ایران بزرگ اسلامی و مردم مظلوم منطقه هستید .
خوشا به حالتان ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، چرا که صدای نقطه زنی تان از کاخ سفید و از قلب جریحه دار شده شیطان به گوش می رسد و خواب از چشمان مزدوران منطقه ربوده است.
خوشا به حالتان ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، چرا که تمام استراتژی هایتان درست بوده که دشمن از عصبانیّت، اسناد و جغرافیای بدیهی و واقعی را با آرزوهای واهی خود اشتباه گرفته و در نطقی رسمی و به ظاهر در هوشیاری لب به هزیان گشوده است و مورد تمسخر عالم یان و خردمندان قرار گرفته و رسوا شده است .
مژده میدهیم که به خاطر عصبانیّت، به زودی شاهد برچیده شدن شان از روی زمین خواهیم بود .
ما همه ی ایران امروز یک پاسدار هستیم، پاسدار پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
و به این سپاهی بودن مان افتخار می کنیم
این بیانیه نه به خاطر یاوه گویی های بی ارزش نماد کوچک شیطان بزرگ، بلکه بخاطر عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزیز و حمایت احاد ایران از این سپاه الهی است. تا دشمنان بدانند که سپاه ایران، سپاه الهی است و کسی توان تصور بد در ذهن خود نمی تواند داشته باشد .
و اما حرف آخر
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ
آیه 60سوره مبارکه الأنفال
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!

بسیج کارکنان پایگاه شهید یعقوبی دانشگاه ارومیه
23/7/1396

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir