Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در آیین معرفی پژوهشگران برگزیده کشور؛

وزیر علوم از استاندار آذربایجان غربی و رییس دانشگاه ارومیه تجلیل کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هجدهمین جشنواره پژوهش و فناوری از ۲۰ پژوهشگر و فناور برگزیده و استانداران 4 استان‌ آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، فارس و لرستان به عنوان حامیان برگزیده پژوهش و فناوری و رؤسای دانشگاه‌های تبریز، ارومیه، شیراز و لرستان به عنوان دبیران برگزیده ستاد هفته پژوهش و فناوری در استان‌ها تجلیل کرد.

در مراسمی که بیست و هفتم آذر ماه با حضور دکتر غلامی، وزیر علوم در سالن اجلاس سران برگزار شد ضمن تقدیر از دکتر شهریاری استاندار و رییس ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استان و دکتر رحیم حب نقی ریس دانشگاه ارومیه و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، از ۱۶ عضو هیات علمی به عنوان پژوهشگر برگزیده و ۲ عضو هیات علمی و ۲ محقق فعال در شرکت های دانش بنیان به عنوان فناور برگزیده نیز تجلیل شد.

همچنین دکتر مریم گل‌آبادی از مرکز رشد دانشگاه آزاد اصفهان، سید روح‌الله موسوی از پارک علم و فناوری خوزستان، دکتر سعید بهزادی‌پور از دانشگاه صنعتی شریف و محسن بهمنی از شرکت پژوهش و فناوری پترو شیمی به عنوان فناور برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در بخش دیگری از مراسم از دکتر معین احمدی بعنوان ایده‌پرداز برگزیده جشنواره ملی شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده (شتاب) تقدیر شد.

در بخش دیگری از این آیین، طرح‌های پایش و پیش‌بینی شرایط دریایی کشور از دانشگاه صنعتی اصفهان و طرح توکامک البرز از دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان طرح‌های پژوهشی برتر انتخاب شده و مجریان آن‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر ، همه ساله توسط معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سطح ملی برگزار می شود و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری و ارتقای جایگاه آن، معرفی توانمندی های پژوهشی دانشگاه ها، شناسایی فناوری های برتر و ایجاد انگیزه در اساتید و پژوهشگران و همچنین فراهم سازی ارتباطات بیشتر ما بین صنعت و حوزه پژوهش؛ از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir