Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهره برداری از کتابخانه دانشکده علوم پس از تعمیرات کلی با حضور دکتر سلیمانپور معاون پژوهشی، دکتر سلطانی معاون پشتیبانی، رییس دانشکده علوم، مدیرکل پشتیبانی دانشگاه، مدیران گروه های آموزشی دانشکده و نمایندگان تشکل های دانشجویی در تاریخ  بیست و چهارم دی ماه آغاز شد.

دکتر امنیت طلب رئیس دانشکده علوم، ضمن ارائه گزارشی در خصوص بازسازی مجدد کتابخانه و سالن شورا و سایر محیط های دانشکده علوم، از حمایت های مسئولین دانشگاه، و از صبر و تحمل دانشجویان و کارکنان دانشکده تشکر نموده و از دانشجویان خواستند در نگهداری تجهیزات و کتاب های موجود در کتابخانه که جزو بیت المال می باشند، کوشا باشند.

 

دکتر امنیت طلب با تاکید بر ادامه روند تعمیرات دانشکده علوم، این تلاش ها را در راستای جلب رضایت دانشجویان گرامی و ایجاد بستری مناسب برای رشد و بالندگی علمی و پژوهشی دانشجویان عنوان کرد و تجهیز و بازسازی سایت کامپیوتری را اولویت بعدی دانشکده دانست.

لازم به ذکر است: کتابخانه دانشکده علوم قدمتی حدود 20 سال داشت و دانشجویان این دانشکده از وضعیت نامناسب محیط آن به شدت گلایه مند بودند که امید است با بازسازی های انجام شده  نظیر تعمیر و رنگ آمیزی سقف، دیوارها، میزهای مطالعه، تعمیر سیستم روشنایی و نصب کولر ایستاده، نصب کفپوش برای سرتاسر کتابخانه، تجهیز کتابخانه به کتاب های مرجع جدید و راه اندازی سیستم های نوین و طراحی جدید برای افزایش فضای قرائت خانه، موجبات رضایت دانشجویان فراهم گردد.

پس از پایان این مراسم دکتر سلیمانپور از بخش های مختلف کتابخانه بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir