Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل شاهد و ايثارگر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، رییس دانشگاه ارومیه، مسئولین بنیاد شهید و ایثارگران استان و مدیران ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر 11 دانشگاه از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان؛ گردهمایی مدیران ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاههای منطقه 3 کشور، بیست و هفتم دی ماه در دانشگاه ارومیه ترتیب یافت.

مهندس محمدی مدیر کل شاهد و ايثارگر وزارت علوم در این نشست شهادت شهدای خدمت در حادثه سانچی را تسلیت گفت.

وی در ادامه به بررسی اجرای هرچه بهتر بند 3 ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه پرداخت و از دبیران ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاهها خواست در بحث سیاستگذاری و برنامه ریزی با ارائه رهنمودها و پیشنهادات، با اداره کل وزارت علوم همراه باشند و این اداره کل نیز در راستای پیگیری و اجرایی نمودن مفاد آیین نامه ها تلاش خواهد نمود.

مدیر کل شاهد و ايثارگر وزارت علوم ادامه داد: مناطق 8 گانه ستادهای شاهد و ایثارگر کشور که متشکل از دانشگاههای هر منطقه بوده به ده منطقه افزایش یافت.

مهندس محمدی با اشاره به اینکه دبیرخانه مناطق به منزله اتاق فکر اداره کل ستاد شاهد در وزارت است بر تقویت آنها تاکید نمود و افزود: ما در وزارت طرح حمایت از دانشجویان ساعی و ممتاز شاهد و ایثارگر و پیگیری درخواست ایجاد فرصت های مطالعاتی برای دانشجویان شبانه مقطع دکتری را به صورت جدی دنبال کرده و از نقطه نظرات مناطق استقبال می کنیم.

در ادامه مهندس نیکخو معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید استان گفت: دانشگاه ارومیه در زمینه رسیدگی به امور آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر رشد قابل توجه داشته و ضریب نمرات این دانشجویان به صورت چشمگیری افزایش یافته است که نشان از توجه ویژه رییس، معاونین و ستاد شاهد دانشگاه ارومیه و سعی و تلاش بیشتر دانشجویان عزیز بوده است.

وی همچنین از تعاملات و همکاری و انسجام فیمابین بنیاد شهید استان و ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ابراز رضایت نمود.

 

   

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir