Public Relations News Website

امروز

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دانشگاه ارومیه کارگاه آموزشی دو روزه ویژه کارشناسان دفتر جذب دانشگاههای ارومیه، غیرانتفاعی و پیام نور استان ترتیب داده که طی روزهای 3 و 4 بهمن ماه با هدف آموزش بیشتر قوانین و مقررات جذب و تبدیل وضعیت اساتید، آموزش فرایندهای سامانه جذب و تبدیل وضعیت در سالن شورای ستاد مرکزی دانشگاه در حال برگزاری است. دکتر محمدرضا رضوان طلب، رئیس مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست شرکت نموده و با کارشناسان به گفتگو نشست.

 

دکتر رضوان طلب گفت: اساتید و معلمین همواره مورد تکریم جامعه و دولتمردان بوده اند و از بالاترین فضیلت های دینی خدمت به اهل دانش است و  شما کارشناسان و ما افتخار می کنیم در محلی خدمت می کنیم که خدمتگذار این انسانهای شریف هستیم.

وی ادامه داد: جدایی دین و دانش از همدیگر، ذهنیت غلط و مغرضانه ای است که دشمنان در پی آن بوده و بر آن دامن می زنند که به قطعیت می توان گفت اسلام همواره بر همراهی و خدمت متقابل اهل دین و علم تاکید کرده است و رسالت ما این است که ذهنیت غلط ساخته دشمنان اسلام را طرد کنیم.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: از کارشناسان میخواهیم ضمن اینکه با بهترین نحو و حسن خلق با اساتید و متقاضیان برخورد می نمایند از رفتارهای جانبدارانه و تفاوت قائل شدن میان مراجعه کنندگان پرهیز نمایند.

وی در پایان این نشست اظهار داشت: در سامانه کنونی مرکز جذب، بیشتر نواقص و مشکلات سامانه قبلی حذف شده و همکاران محترم در دفتر جذب مرکزی در حال بهینه سازی بیشتر این سامانه هستند.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir