Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در دیدار با اساتید دانشگاه ارومیه در چهارم بهمن ماه با بیان مطلب فوق گفت: تکریم اساتید و متقاضیان هیات علمی با تسریع و تسهیل در روند بررسی پرونده ها و شفافیت در پاسخگویی به آنها نمایان است که بنا بر زمان بندی، 135 روز  فرصت رسیدگی به پرونده هاست و از این فرصت 45 روز مربوط به مرکز جذب بوده و اکنون این زمان به 28 روز تقلیل یافته است، همچنین با راه اندازی سامانه جامع جذب، اکنون اساتید و متقاضیان می توانند پرونده خود را در هر مرحله از بررسی مشاهده کنند.

دکتر رضوان‌طلب در خصوص صحبت یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در خصوص دغدغه های اساتید برای تبدیل وضعیت شدن اظهار داشت: آیین نامه قبلی کار را برای اساتید جهت دسترسی به مرتبه بالاتر علمی مشکل‌ کرده بود و این امر اضطراب و ناامنی شغلی را در میان اساتید ایجاد کرده بود.

 

رضوان طلب با بیان اینکه در این زمینه درخواست‌های زیادی برای رسیدگی به این موضوع ارجاع شد، ادامه داد: زمانی که ما با این مسئله مواجه شدیم به دنبال راه علاجی برای آن شدیم که در این راستا با همکاری اعضای هیات امنا و هیات‌های ممیزه، معاونت آموزشی و رییس مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهادی را برای رفع این چالش به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال کردیم که منجر به ایجاد تغییرات خوبی گشت.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این اقدام رضایتمندی زیادی را در میان اساتید ایجاد کرد و اکنون نگرانی ها و مشکلات اساتید کمتر شده و پروسه تبدیل وضعیت با سهولت بیشتری نسبت به گذشته انجام می شود.

رضوان طلب اضافه کرد: ما در هیات‌های جذب دانشگاهها، کارگروه بررسی توانمندی علمی اساتید را داریم و برحسب ضوابطی که دارند امتیازات افراد و عملکرد پژوهشی آنها را محاسبه می‌کنند و در صورتی که فرد موفق به کسب امتیازات لازم شود، با تبدیل وضعیت وی موافقت خواهد شد.

رییس مرکز جذب وزارت علوم در طی سخنان خود خاطرنشان کرد: از پیشنهادات اعضای محترم هیات علمی برای هر چه بهتر شدن وضعیت موجود استقبال نموده و آنها را بررسی خواهیم کرد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir