Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

 مراسم تقدیر از ورزشکاران دانشگاه با حضور دکتر حب نقی رییس دانشگاه، دکتر نظریانی معاون دانشجویی، رحیم شریف مدیر تربیت بدنی، سرپرستان، مربیان و دانشجویان مدال آور شانزدهم اردیبهشت ماه در رستوران دامپزشکی برگزار شد.

دکتر حب نقی رییس دانشگاه در این جمع گفت: ورزش و فعالیت بدنی اقتضای جوانی و ضامن سلامتی است و جوانی که ورزش نکند در درس و دیگر امورات زندگی نیز دچار رخوت و سستی می شود.

رییس دانشگاه ادامه داد: ایجاد نشاط در فضای دانشگاهی یکی از اصول مهم حوزه فرهنگی برنامه های راهبردی دانشگاه است، نشاطی که مغایر و یا متضاد با اصول و ارزشهای کشور نباشد.

وی افزود: در آینده سعی بر این خواهد بود که مسئله نشاط آوری به خصوص در فضای خوابگاهی تقویت شود و خوابگاهها از آن فضای سوت و کور، تبدیل به محیطی فعال و شاد برای دانشجویان باشد.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه میان دانشگاه ارومیه و یوزینجی ییل وان ترکیه خبر داد و تصریح کرد: در آینده نزدیک مراودات ورزشی با کشور ترک خواهیم داشت و امیدوارم همین گونه که در داخل کشور درخشیدید در کشور ترکیه هم مدال آور و قهرمان باشید.

رییس دانشگاه همچنین با اشاره به ایجاد و تقویت انجمن های ورزشی در همه دانشکده ها تصریح کرد: سعی ما بر این است که در همه دانشکده ها انجمن ورزشی راه اندازی نموده و بودجه مورد نیاز را در اختیار این انجمن ها قرار دهیم که مطمئنم از فعال ترین انجمن های هر دانشکده خواهند بود و این امر موجب تقویت ورزشهای همگانی در کنار ورزش قهرمانی خواهد بود و تعداد بیشتری از دانشجویان را به سمت و سوی ورزش خواهد کشاند.

رحیم شریف مدیر تربیت بدنی در این نشست ضمن خیر مقدم به دانشجویان، در گزارش خود از قهرمانی و کسب سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بخش پسران در ده رشته و دختران دو رشته خبر داد.

شایان ذکر است در این نشست از بیش از 40 ورزشکار قهرمان در رشته های تکواندو، تیراندازی، شطرنج، دو میدانی، کشتی، بدمینتون، کاراته، تنیس روی میز، فوتسال و... تجلیل به عمل آمد.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir