Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پس از پایان نشست های دوره ای اعضای هیات رییسه دانشگاه با روسای دانشکده ها، جلسات همفکری رییس دانشگاه و هیات رییسه با همکاران هیات علمی شروع گردیده است که در ادامه این جلسات، نشست اعضای هیات رییسه با اساتید دانشکده های علوم و شیمی، 28 خرداد ماه در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم برگزار شد.

در ابتدا دکتر رحیم حب نقی رییس دانشگاه هدف چنین جلساتی را گفت و شنود در مورد راههای توسعه کمی و کیفی و اجرایی سازی برنامه راهبردی دانشگاه عنوان نمود و گفت: خوشحال هستیم که پس از یک دوره جلسات با مدیران دانشکده ها، اکنون با حضور معاونین و مدیران گروه و اعضای محترم هیات علمی دانشکده ها، به بررسی مسائل آموزشی و پژوهشی دانشکده ها به طور اخص و دانشگاه به طور اعم می پردازیم.

دکتر حب نقی افزود: درست است ما از اساتید انتظار داریم مقالات و پایان نامه شان و در حالت کلی تدریسی که می کنند نیازهای جامعه را رفع کند اما رشته های دانشکده علوم و شیمی، پایه هستند و نباید تضعیف شوند و تلاش ما بر این است که در کمیسیون هیات امنا مصوبه ای را داشته باشیم که اجازه بدهد مقالات این رشته ها، در مرزهای دانش حرکت کند.

رییس دانشگاه اظهار داشت: در راستای افزایش کیفیت آموزش و پژوهش، کارگروه برنامه ریزی، گسترش، سنجش و نظارت آموزشی دانشگاه با 15 نفر عضو از اساتید تشکیل شده است و امیدواریم شاهد فعالیت مثمرثمر این کارگروه باشیم.

در ادامه این جلسه اعضای هیات علمی دیدگاههای خود را در مورد ارتباط با صنعت بودن رشته ها، کمبود امکانات آزمایشگاهی برخی رشته ها، ارائه توضیحات بیشتر در خصوص برنامه راهبردی، احیا رشته های بین رشته ای کاربردی، نیازهای دانشکده ها، مبالغ پایین پروپوزالها و ... پرداختند.

دکتر سلیمان پور معاون پژوهشی و فناوری با اذعان به کم بودن مبلغ پروپوزال ابراز امیدواری کرد: با توجه به افزایش اعتبارات پژوهشی، مبلغ مذکور افزایش یابد.

معاون پژوهشی همچنین از 18 طرح ارائه شده توسط دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و از اساتید درخواست کرد مقالات و پژوهش های خود را به آن موضوعات نیز اختصاص دهند

وی همچنین افزود: امسال حدود 14 درخواست فرصت مطالعاتی داشتیم که با اعزام 7 نفر موافقت گردیده است.

دکتر سلیمان پور گفت: ما با آزمایشگاههای منطقه شمالغرب کشور و شبکه آزمایشگاههای علمی ایران(شاعا) طرف قرارداد هستیم و اعضای هیات علمی در صورت کمبود تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه می توانند به آن آزمایشگاهها نیز مراجعه کنند.

شایان ذکر است: هیات رییسه در نشست های پیشین خود با اعضای هیات علمی دانشکده های منابع طبیعی، هنر و اقتصاد و مدیریت هم اندیشی داشته است.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir