Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سمینار بررسی تجارب استحكام بخشی ایوان غربی مجموعه جهانی تخت سلیمان با همکاری پایگاه جهانی تخت سلیمان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی و دانشگاه ارومیه به کار خود پایان داد.

 

در این سمینار علمی، دکتر مظفر عباس زاده، مسئول پایگاه جهانی تخت سلیمان و عضو هیات علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه ارومیه تجارب عملیاتی پروژه استحکام بخشی تخت سلیمان را گزارش کرده و ضمن تاکید بر اهمیت علمی و تحقیقاتی این میراث ارزشمند استان، حضور دانشگاه ارومیه در پروژه فوق را پرثمر دانستند. همچنین جباری، مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی نیز به ایراد سخنرانی پرداخته و گزارشی از فعالیتهای این سازمان را به اطلاع رساندند.

 

 

در این نشست که با حضور پرشور دانشجویان رشته های عمران، معماری، مرمت ابنیه تاریخی و هنر همراه بود، دکتر Toralf Burkert عضو هیات علمی دانشگاه درسدن آلمان گزارش مبسوط و دقیقی از فعالیتهای وی و تیم همراه، در پروژه بزرگ استحکام بخشی ایوان غربی مجموعه تخت سلیمان ارایه نمود. انتقال تجربیات دانش بنیان در طی اجرای پروژه و گزارش مرحله به مرحله آن، مضمون سخنرانی علمی ایشان بود. در این طرح بزرگ، تعدادی از دانشجویان دانشگاه ارومیه نیز در قالب پروژه های تحقیقات و عملیاتی نقش داشته اند.

 

 در پایان، دکتر ناصر آق و دکتر علی محمدنیکبخت از طرف دانشگاه ارومیه و دفتر روابط بین الملل دانشگاه، از مجریان ایرانی و آلمانی پروژه قدردانی کرده و ضمن ابراز علاقه مندی بر همگرایی دو دانشگاه درسدن آلمان و دانشگاه ارومیه در انجام پروژه های مشابه، زمینه های همکاری در حوزه های انتقال فن آوری، تبادل دانشجو و انجام پروژه های مشترک بین المللی را متذکر شدند.

 

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir