Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوال1:

 تکلیف مجمع صنفی کارکنان چه شد؟

پاسخ:

 مشکلی در خصوص فعالیت مجمع صنفی وجود ندارد، اساسنامه آن قبلاً در هیات رئیسه تصویب شده است ولی با توجه به اتمام مهلت قانونی اعضای فعلی باید هرچه سریعتر نسبت به برگزاری انتخابات اقدام نمایند. رئیس دانشگاه نیز دستور همکاری معاونت پشتیبانی و حراست را برای تهیه مقدمات این انتخابات صادر نموده­اند. دانشگاه از فعالیت مجمع صنفی کارکنان با مشارکت حداکثری کارکنان در همه زمینه ها استقبال می کند.

 

سئوال2:

پاداش بازنشستگی چرا کامل پرداخت نمی شود؟ 

 پاسخ:

 پاداش پایان خدمت همکاران محترم بازنشسته در بودجه دانشگاه لحاظ نشده و جزو ردیف های متمرکز در اختیارات وزارت علوم می باشد که مستقیماً توسط وزارت علوم پرداخت می گردد. دانشگاه نیز در زمان بازنشستگی هر همکار مستندات مربوطه را جهت پرداخت، بلافاصله به وزارت علوم ارسال می­نماید. قبلاً دانشگاه به منظور رعایت حال همکاران عزیز و با عنایت به اینکه پاداشهای مزبور با گذشت زمان طولانی توسط وزارت علوم پرداخت می­شد علیرغم تنگناهای مالی بخشی از پاداش را به صورت علی­الحساب پرداخت نمود. نکته قابل توجه اینکه از امسال متاسفانه در پرداخت پاداش پایان خدمتها دانشگاه به عنوان واسط حذف شده و پاداش ها مستقیما به حساب افراد پرداخت می گردد لذا عملاً امکان پرداخت علی الحساب نیز سلب شده است.

 

سئوال3:

قرار بود برای فرزندان همکارانی که در کنکور سراسری در سال گذشته قبول شده اند هدیه ای اهدا گردد، چه شد؟ 

پاسخ:

 بله قرار بود که چنین اقدامی عملی گردد که موجب تشویق فرزندان و همکاران گردد ولی در هنگام اخذ مستندات از همکاران، دانشگاه با خیل عظیمی از افرادی مواجه شد که خواهان دریافت هدیه بودند (بعضی از همکاران قبولی های دانشگاه آزاد را آوردند، بعضی مدارک قبولی فرزندان را در 5 سال گذشته آوردند، بعضی قبولی همسرانشان را در پیام نور آوردند و...) بنابراین دانشگاه از این اقدامش منصرف شد. و شایعه ای که فرزند بعضی از همکاران لپ تاپ و ... دریافت کرده انددروغ محض می باشد. هیچ کس چیزی دریافت نکرده است.

 

سئوال4:

رئیس دانشگاه چرا برخی مدیران پشتیبانی سابق که همفکر شما بود برکنار گردید؟

پاسخ:

 پاسخ شخصی رئیس: همفکر بنده بودن را صداقت و عدم تخلف تعیین میکند. در خصوص یکی از مدیران سابق پشتیبانی، عرض می نمایم که وی شرکت خدماتی را مجبور می کرد که برای تنظیم و امضای سند حقوق کارگران به حساب شخصی قوم و خویش خودش پول واریز نماید! پرونده وی در جریان است. جای تاسف است نامبرده و دوستان وی اکنون بجای اعتذار دست به دامان گروههای سیاسی شده اند تا با جو سازی و شانتاژ خبری بر اعمال خویش سرپوش بگذارند.

 البته تصریح مینمایم که جناب آقای دکتر محمود رضازاد باری (معاون پشتیبانی سابق) از انسانهای پاکدست دانشگاه هستند که به جهت برخی اختلاف برنامه­ ها از همکاری با وی محروم شدیم.

 

پیشنهادات:

1- در هر دانشکده تمهیدات و ابزار لازم ورزشی برای ساعات فراغت کارکنان و اساتید فراهم شود.

2- در خصوص شرط داشتن سه دانشجوي دكتري براي ارتقا به مرتبه استادي، دو شرط جايگزين داشتن طرح ملي و يا تصنيف كتاب وجود دارد. در گرايش بنده دوره دكتري وجود ندارد. من دو طرح به ارزش ٤٥ ميليون تومان از صندوق پژوهشگران دارم و يك طرح تجهيز آزمايشگاه به مبلغ ٥٠ ميليون تومان. از اين طرحها دو مقاله لاتين كيو-١ هم چاپ كرده ام. ولي اين طرحها را براي ارتقاي بنده كافي ندانسته اند. درخواست صدور دستور رسيدگي دارم.

 

 

 

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir