Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

دانشگاه، با یُمن حضور دانشجو زنده است و نفس می کشد.

دکتر علیرضا مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه که به نیابت از دکتر رحیم حب نقی رییس دانشگاه در جمع فعالین حوزه فرهنگی و اجتماعی در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رویش سخن می گفت با اظهار این مطلب خطاب به دانشجویان حاضر در این آئین اظهار داشت: ضمن اینکه رسالت دانشگاه مهارت آموزی در حیطه ای است که انتخاب نموده اید، اما در فرصت بودن در بطن دانشگاه، با هم بودن و کار گروهی را نیز تمرین کنید.

دکتر مظفری ضمن اظهار خرسندی از دستاوردهای ارزنده بخش نمایشگاهی این جشنواره اظهار امیدواری کرد: این دستاوردها توشه ای برای زندگی بهتر هم برای شما و هم خویشان شما باشد چرا که شما عزیزان طلایه دار آینده میهن اسلامیمان هستید.

معاون آموزشی دانشگاه دانشجویان را موتورهای محرک چه از لحاظ فکری و چه از لحاظ فرهنگی و اجتماعی برشمرد و مطالبه گری را جزء حقوق این قشر عنوان نمود.

وی ادامه داد: کار گروهی، فرهنگ زندگی خوابگاهی، چشم بینای مدیریت دانشگاه تکّه هایی از پازل مجموعه دانشگاهی است که با دستان شما دانشجویان بالاخص فعالین این عرصه تکمیل می شود و ما در تمام مقولات این سیستم چه ترمیم و چه بهبود کاستیها و چه یادآوریها و حتی افتخارات دست یاری به سوی شما داریم چرا که جایگزین ما در آینده ای نزدیک خواهید بود.

دکتر یونسعلی علیجو، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز حضور در جمع دانشجویان را نشاط آور بیان و به عنوان دیگر سخنران این آئین مهم فرهنگی و اجتماعی ضمن تبریک میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلامی (ص) گفت: بهترین الگو برای کارهای فرهنگی برای همه ما با هر زنگ و زبان پیامبر اکرم (ص) است که بی شک اگر چنین شد کارهای فرهنگی تأثیرگذاری شگرفی خواهد داشت.

وی سیاست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را خوب نمودن حال دانشجویان عنوان و خاطر نشان کرد: تلاش همه همکارانمان در این مجموعه علیرغم مضیقه های موجود اجرا نمودن پیشنهادات کارهای فرهنگی و اجتماعی شما عزیزان با کمترین بوروکراسی است. 

دکتر علیجو حضور دانشجویان را در کانونهای فرهنگی-هنری-مذهبی و اجتماعی، تشکلهای سیاسی، انجمنهای علمی و هیئات مذهبی فرصتی مغتنم بیان و با افتخار فضا را برای تشکیل کانونهای جدید مناسب دانستند.

وی در پایان سخنان خود ضمن تأکید بر چهار اصل مصوب فرهنگی و اجتماعی دانشگاه (نشاط-صداقت-امانتداری و وحدت) گفت: اگر فعال فرهنگی هستید به یاد داشته باشید که رسالت اصلی شما علم آموزی است اما انتظارم به عنوان یک برادر کوچکتر از شما این است که در تمام مقولات مطالبه گر باشید و در تداعی 3 آرمان مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) در یک دانشجو تلاش کنید که شامل 1)علم 2) عدالت خواهی و 3) آزادیخوانی و آزاد اندیشی است.

چهارمین جشنواره رویش دانشگاه ارومیه پس از یک هفته فعالیت و استقبال بازدیدکنندگان روز چهارشنبه 30ام آذرماه در آمفی تئاتر دانشکده علوم با تقدیر از آثار برگزیده جشنواره به کار خود پایان داد.

 بخش نمایشگاهی این جشنواره که با ارائه گزارشی از سوی مسئول این نمایشگاه همراه بود در قالب 27 غرفه برای عرضه دستاوردهای 50 نهاد دانشجویی از 23 لغایت 29 آبان ماه در ساختمان دکتر زریاب خویی در معرض دید علاقمندان دانشگاهی قرار گرفت.

 

رتبه اثر بخش برگزیده نام و نام خانوادگی ارائه دهنده اثر
اول خوشنویسی الهه فائزی
اول نقاشی سمانه خان مرادی
دوم نقاشی فاطمه عابدنیا
اول طراحی فاطمه عابدنیا
دوم طراحی سپهر صفایی
اول نگارگری همایون سیدیان
اول ویترای هانیه دهقان
دوم ویترای سحر مردانی
اول منبّت احمد دولتیاری
اول فیلم نامه نویسی یوسف مولودی
اول عکس مبین خدایی
اول شعر هادی تقی مسلک
دبیر برگزیده کانون هلال احمر از بین کانونهای هلال احمر سراسر کشور   محمّدمعین سبزه ای
مدیرمسئول برگزیده نشریه "رسانه رادیو دانشجو" محمّد طحانی

                    

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir