Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقاله دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه از سوی پایگاه استنادی WOS به عنوان مقاله داغ انتخاب شد.

مقاله مستخرج از پایان نامه سهیلا نوری دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه ارومیه با راهنمایی مشترک دکتر فریبا زینالی و دکتر هادی الماسی دو عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی از سوی پایگاه استنادی WOS به عنوان مقاله داغ (Hot paper) انتخاب شد.

این مقاله با عنوان Antimicrobial and antioxidant efficiency of nanoemulsion- based edible coating containing ginger ( Zingiber officinale) essential oil and its effect on safety and quality attributes of chicken breast fillets  که در مجله Food Control  به چاپ رسیده است تولید پوشش خوراکی حاوی نانوامولسیون اسانس زنجبیل و مطالعه کارآیی آن در افزایش ماندگاری فیله مرغ است.

مقاله مذکور با ارائه رویکردی جدید در استفاده از نانو حامل های لیپیدی به منظور افزایش ماندگاری محصولات گوشتی، توجه محققین بین المللی در این حوزه را به خود جلب نموده است.


دکتر زینالی در این خصوص گفت: یکی از حوزه های تخصصی در زمینه استفاده از فناوری نانو در صنایع غذایی، طراحی و بکارگیری نانو حامل های حاوی ترکیبات زیست فعال به منظور افزایش ماندگاری و حفظ کیفیت محصولات غذایی است.

 عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه افزود: مجله Food Control با درجه کیفی Q1  و ایمپکت فاکتور 3.677 یکی از مجلات معتبر انتشاراتElsevier  در حوزه صنایع غذایی محسوب می شود.

گفتنی است: پایگاه Web Of Science (WOS) یک فهرست ارجاعات آکادمیک آنلاین است که توسط تامسون رویترز تهیه شده است که در آن امکان جستجو و استخراج اطلاعات در طول دوره های زمانی مختلف بر اساس شاخص های گوناگون علم سنجی وجود دارد در این پایگاه هر مقاله مورد استناد  قرار گرفته، ما را به سایر ادبیات ( کتاب، ژورنال علمی و ...) که در حال حاضر و یا در گذشته به این مقاله استناد کرده اند راهنمایی می کند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir