Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکتر رحیم حب نقی رئیس و معاونان دانشگاه ارومیه با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده شیمی این دانشگاه روز دوشنبه 10 دی ماه دیدار و گفتگو کردند. 

 دکتر رحیم حب نقی در این دیدار صمیمی ضمن تبریک به اعضای هیات علمی این دانشکده به جهت موفقیت های اخیر آنها در امر پژوهش، گفت: کشور باید در جهت فروش دانش و پژوهش حرکت و از اقتصاد متکی به نفت دوری کند. ما نیز در همین راستا از پایان نامه هایی که مرتبط با صنعت باشند، بیشتر حمایت می کنیم. 

 رئیس دانشگاه ارومیه با تاکید بر مسئولیت سنگینی که دانشگاهیان در قبال جامعه دارند، ادامه داد: پژوهش های دانشگاه باید به سمت صنعت برود و دولت نیز به دلیل اعتمادی که به اعضای هیات علمی دارد از این رسالت دانشگاه حمایت می کند.

دکتر مقصود سلیمان پور معاون پژوهشی دانشگاه ارومیه در این جلسه نیز گفت: رتبه هایی که دانشگاه ارومیه در امر پژوهش کسب می کند حاصل زحمات اساتید این دانشگاه است .

وی در پاسخ به سوال برخی از اعضای هیات علمی در مورد آئین نامه های پایان نامه و پژوهش ها  بیان کرد: در مورد برخی از موارد آیین نامه های وزارتی مربوط به پایان نامه ها و پژوهش ها، ما نیز اعتراضاتی داریم که قرار است ، این موارد را به دبیرخانه منطقه 3 و خود وزارت اعلام کنیم. 

مشکل آیئن نامه های مربوط به پژوهش ها، اینترنت آزمایشگاه، اختصاص یک کارپرداز تخصصی به جهت خرید مواد شیمیایی، مشکل کمبود رایانه های محاسبه گر، افزایش گروه ها در دانشکده شیمی از جمله مواردی بود که اعضای هیات علمی این دانشکده در این جلسه مطرح کردند. 

 

،

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir