Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکتر رحیم حب نقی رییس دانشگاه ارومیه به همراه دکتر مظفری معاون آموزش و دکتر سلطانی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی از دانشکده فنی مهندسی خوی از دانشکده های زیر مجموعه این دانشگاه روز چهارشنبه 19 دی ماه بازدید و با رئیس، معاونین، اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشکده دیدار کردند.

دکتر رحیم حب نقی رییس دانشگاه ارومیه در این دیدار با اشاره به سابقه ایجاد دانشکده فنی و مهندسی خوی و همچنین وجود رشته های پرمتقاضی در دانشکده بر ضرورت تقویت بیشتر آن تاکید نموده و با اشاره به مرزی بودن شهر خوی و همجواری با منطقه آزاد ماکو، گفت: در مقایسه دانشگاه یوزونجی ایل استان وان ترکیه با این دانشکده به این نتیجه رسیده ایم که گسترش رشته های جدید میان رشته ای با اولویت صنایع مادر و پیشرفته را جزء اولویت های دانشگاه ارومیه در نظر بگیریم.

دکتر حب نقی ضرورت جذب بودجه برای دانشگاه از طریق فعالیت های دانش بنیان اعضای هیئت علمی را از جمله راهبردهای مهم دانشگاه ارومیه در افق توسعه و برنامه کلان دانشگاه برشمردند.

در ابتدای این دیدار، دکتر شهرام خلیل آریا رییس دانشکده فنی و مهندسی خوی، گزارش مختصری از وضعیت دانشکده در حوزه های اداری، عمرانی ارایه کرد.

دکتر مصطفی حسنلو معاون پژوهشی دانشکده فنی مهندسی خوی نیز در این دیدار گزارشی از آمار فعالیت های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی  این دانشکده ارائه نمود.

در ادامه جلسه، اعضای هیئت علمی برخی از مشکلات صنفی درباره جذب هیئت علمی، تبدیل وضعیت استخدامی، بیمه اعضای هیئت علمی طرح سربازی، کمبود برخی از آزمایشگاههای رشته های جدیدالتاسیس را مطرح کردند که در این باره رییس دانشگاه و معاونین محترم مواردی را جهت رفع این مشکلات را بیان کردند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir