Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

طی حکمی از طرف دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه، دکتر بهرام دلیر نقده به عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه منصوب و روز سه شنبه 25 دی ماه طی جلسه ای از زحمات دکتر مقصود سلیمان پور به عنوان معاون سابق پژوهش و فناوری دانشگاه تقدیر و دکتر بهرام دلیر نقده به عنوان این معاونت معارفه شد.

دکتر رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر سلمیان پور در دوره معاونت پژوهشی دانشگاه ارومیه ، گفت: دکتر سلمیان پور علی رغم تنگاهای مالی که دانشگاه ارومیه در این چند سال داشته، فعالیت های بسیار شایسته و قابل تقدیری در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه انجام داده است به طوریکه دانشگاه ارومیه در طول چهار سال گذشته، سه بار به عنوان دانشگاه برتر کشور در حوزه پژوهش و فناوری انتخاب شده و در رتبه بندی تامیز نیز رشد بسیار خوبی داشته است.

دکتر رحیم حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه

 دکتر حب نقی در ادامه گفت: اگر دانشگاه در حوزه پژوهش، فناوری و ارتباط با صنعت توانسته موفق عمل کند، بی شک این حاصل زحمات همه همکاران، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه ارومیه و در رأس آن دکتر سلیمان پور به عنوان معاون پژوهش این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه ارومیه افزود: ما برای جانشینی ایشان به دنبال کسی بودیم که دارای ویژگی های علمی و اخلاقی دکتر سلمیان پور بوده و به نظر ما دکتر بهرام دلیر نقده نزدیک ترین فرد از لحاظ اخلاقی، علمی و کارایی به دکتر سلیمان پور است. این مسئله را تمامی اعضای دانشکده اذعان می کنند.

دکتر حب نقی اظهار کرد:  امیدواریم باز دست در دست هم  یار  دکتر دلیر نقده به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بوده تا بتوانیم در راستای  اعتلای سطح دانشگاه ارومیه و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز فعالیت ها و موفقیت های چشم گیری داشته باشیم.  

دکتر مقصود سلیمان پور معاون سابق پژوهشی دانشگاه ارومیه نیز در این مراسم ضمن تشکر از تمامی همکاران معاون پژوهشی که در طول این پنج سال همکاری های صمیمانه و شایسته ای با وی داشته اند، گفت: در این سالها در حوزه پژوهش و فناوری اتفاقات خوبی در دانشگاه ارومیه افتاده است که همه آنها در سایه تلاش های همکارانی است که به بنده کمک کرده اند. من از همه همکاران خودم در این معاونت به جهت تلاش های مخلصانه و صمیمانه آنها تشکر می کنم.

دکتر مقصود سلیمان پور، معاون سابق پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه

دکتر بهرام دلیر نقده معاون جدید پژوهشی و فناوری دانشگاه ارومیه نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه ارومیه، بیان کرد: مسئولیت معاونت پژوهشی هم سنگین است و هم دارای ظرافت‌های خاصی است . اما با توجه به ظرافت این مسئولیت و از طرف دیگری جانشینی فردی که حوزه ای را اداره می کرد که از بهترین حوزه های دانشگاه ارومیه از لحاظ عملکرد بود،   برای من سنگینی این مسئولیت را دو چندان می کند و امیدوارم با کمک همکاران بتوانم این مسیر رشد و ارتقای سطح پژوهشی دانشگاه را ادامه دهم.

دکتر بهرام دلیر نقده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه

لازم به ذکر است دکتر مقصود سلمیان پور به جهت منصوب شدن به عنوان رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند، از معاونت دانشگاه ارومیه استعفا داده بود. 

دکتر بهرام دلیر نقده نیز بیش از این ریاست دانشکده دامپزشکی را بعهده داشته و مسئولیت هایی نظیر معاون دانشکده، مدیر گروه و عضویت طولانی در هیات ممیزه و شورای برنامه ریزی دانشگاه را در کارنامه خود دارد. 

پروفسور حسین تاجیک رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه

همچنین پروفسور حسین تاجیک نیز به عنوان رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه به جای دکتر دلیر نقده منصوب شد. وی که قبلا نیز ریاست این دانشکده را عهده دار بوده ، مسئولیت هایی نظیر معاون دانشگاه، ریاست پژوهشکده،  مدیریت گروه و عضویت در هیات ممیزه را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir