Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بنا بر اعلام اداره تحصیلی معاونت مشمولان و امور معافیتهای سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به اینکه نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 رو به پایان است، دانشجویانی که در سنوات اولیه موفق به اتمام تحصیل نشده اند، با موافقت کمسیون مواد خاص دانشگاه و اعلام آن به دفتر پلیس + 10 شهرستان محل تحصیل، در صورت واجد شرایط شناخته شدن، حداکثر تا دو ترم مجوز سنوات ارفاقی به صورت مرحله ای برای آنان از طریق سامانه دفاتر صادر خواهد شد.

در صورت وجود شرایط ادامه تحصیل در سنوات ارفاقی موضوع تبصره (2) ماده (33) قانون، دانشگاه ها موظفند ضمن تشکیل بموقع کمیسیون موارد خاص، حداکثر ظرف مدت 3 ماه پس از اتمام سنوات اولیه، دانشجو را جهت دریافت مجوز سنوات ارفاقی با تکمیل فرم درخواست سنوات تحصیلی ارفاقی، به دفتر پلیس + 10 هدایت نماید.

تأکید می شود امکان ثبت درخواست سنوات ارفاقی حداکثر ظرف مدت 3 ماه پس از اتمام سنوات اولیه تحصیلی مندرج در برگه های معافیت تحصیلی، امکان پذیر خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است دانشجویانی که بنا به هر دلیلی از جمله عدم پیشرفت تحصیلی و عدم گذراندن واحدهای درسی تعیین شده مجاز به اخذ سنوات ارفاقی شناخته نمی شوند، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از طرح درخواست آنان در کمیسیون موارد خاص خودداری نموده و بدون ارجاع مشمول به معاونت های وظیفه عمومی، نسبت به تکمیل فرم اتمام معافیت تحصیلی به منظور تعیین تکلیف وضعیت خدمتی آنان اقدام نمایند.

لازم به ذکر است درخواست های خارج از چارچوب تعیین شده در این ابلاغیه و دستورالعمل جامع معافیت تحصیلی مورخ 96/9/01 ، به هیچ وجه قابل رسیدگی نخواهد بود.

شما می توانید تصویر نامه سازمان وظیفه عمومی ناجا را در زیر مشاهده نمایید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir