Public Relations News Website

امروز

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در نشست علمی هیات اعزامی از دانشگاه «داوگاوپیلز Daugavpils» کشور لتونی و اعضای هیات علمی گروه های فیزیک و ریاضی دانشگاه ارومیه در محل دانشکده علوم این دانشگاه مطرح شد: دانشگاه ارومیه در طرح های اراسموس پلاس اتحادیه اروپا (Erasmus + Key Action Staff Mobility ) مشارکت می کند

 دکتر جواد غلامی، دانشیار آموزش زبان انگلیسی دانشگاه ارومیه و هماهنگ کننده سفر این هیات به دانشگاه ارومیه در این نشست گفت: مطابق تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده، دانشگاه ارومیه به عنوان Partner University و دانشگاه «داوگاوپیلز» به عنوان یک دانشگاه های معتبر کشور لتونی در طرح ارازموس پلاس اتحادیه اروپا جهت تقویت بنیه علمی، پژوهشی و آموزشی اساتید و دانشجویان هر دو دانشگاه و بهره‌مندی از توانمندیهای هر دو دانشگاه مشارکت می‌کنند.

 دکتر غلامی در ادامه اهداف دوره های ارازموس با حمایت مالی کمیسیون اتحادیه اروپا اجرا و ضرورت استفاده از این فرصتها برای رشد و بالندگی بیشتر دانشگاه ارومیه را تشریح داد.  

در ادامه جلسه، دکتر محمد تقی احمدی از اعضای هیات علمی گروه فیزیک و دکتر غلام حسین غلامی، عضو هیات علمی و معاون گروه ریاضی دانشکده علوم دانشگاه ارومیه ظرفیت‌های گروه های فیزیک و ریاضی این دانشکده را معرفی کردند.

همچنین دکتر «دزینترا الیسکا» و پروفسور «ایلقا سالیت» از لتونی نیز ظرفیت ها و توانایی های این دانشگاه و زمینه های مستعد برای همکاری بیشتر در آینده را معرفی و تشریح نمودند.

بحثهای تخصصی به صورت پرسش و پاسخ و مشارکتی در حوزه فیزیک و ریاضی وآموزش آنها بین اعضای هیات علمی گروه های فیزیک و ریاضی دانشگاه ارومیه و هیات اعزامی شکل گرفت.

در پایان این نشست، هیات اعزامی از آزمایشگاه های تخصصی گروه فیزیک دانشگاه و توانمندیهای این دانشکده همراه با توضیحات مربوطه که از طرف اساتید پیش کسوت این دانشکده ارائه گردید بازدید نمودند.

ارازموس پلاس برنامه بورس آموزشی تحت حمایت اتحادیه اروپاست که با هدف سازمان دهی تبادل دانشجو بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اروپا و سایر نقاط جهان راه‌اندازی شده‌است.

دکتر جواد غلامی، دانشیار آموزش زبان انگلیسی دانشگاه ارومیه(سمت چپ)

دکتر محمد تقی احمدی از اعضای هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه ارومیه

دکتر غلام حسین غلامی، عضو هیات علمی و معاون گروه ریاضی دانشکده علوم دانشگاه ارومیه

دکتر «دزینترا الیسکا» (سمت راست)

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir