Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مهندس مجید عسگری مدیر صنعت بومی سازی صنایع فلزی وزارت دفاع و پشتیبانی روز یک شنبه 7 بهمن ماه در دیدار با رئیس دانشگاه ارومیه گفت: ما به دنبال تحقیقات کاربردی و حل معضلات فناورانه وزارت دفاع در حوزه مواد آهنی و پیشرفته هستیم و در این زمینه از دانشگاه ارومیه یاری می خواهیم.

مهندس مجید عسگری با تاکید بر این نکته که آذربایجان غربی سرزمین غیرت و همت است، گفت: ما از دانشگاه ارومیه به عنوان دانشگاه جامع این استان بیشترین توقعات را در جهت رفع نیازهای تحقیقاتی و فناوری وزرات دفاع داریم. و برای کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند تسهیلاتی از جمله کسری خدمت نیز در نظر گرفته ایم.

مهندس مجید عسگری مدیر صنعت بومی سازی صنایع فلزی وزارت دفاع و پشتیبانی

وی ادامه داد: منطقه آذربایجان منطقه بکری است و زمینه های زیادی برای اشتغال و تولیدات علمی در این سرزمین وجود دارد.  

دکتر رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این دیدار گفت: ما در دانشگاه نهضت خدمت به جامعه با کمک فناوری ها و تحقیقات کاربردی را شروع کرده ایم و معنقدیم یکی از رسالت های دانشگاه رفع نیازهای جامعه است.

رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به این نکته که مرکز میکروالکترونیک دانشگاه ارومیه در زمینه طراحی آی سی از رتبه های برتر کشور است،  گفت: علاوه بر این مرکز، مرکز میکرو ماشین و مرکز آنتن نیز در دانشگاه ارومیه فعالیت می کنند که می توانیم به کمک این مراکز بعضی از نیازهای وزرات دفاع را حل کنیم.

وی با اشاره به ساخت جلیغه های ضدگلوله منحصر به فرد با ویژگی های خاص توسط دانشگاه ارومیه خطاب به نماینده وزارت دفاع گفت: شما نیازهای این وزارت را به ما اعلام کنید تا پژوهشگران و اعضای هیات علمی ما در جهت رفع این نیازها پروژه های مختلف را تعریف و اجرایی کنند.

پیش از این دیدار مهندس مجید عسگری در بین اعضای هیات علمی دانشکده فنی دانشگاه ارومیه حاضر شد.

دکتر قادر رضازاده رئیس دانشکده فنی هدف از این دیدار را حرکت پروژه های دانشگاه به سمت تقاضا محور و معرفی ظرفیت های علمی و فنی دانشگاه ارومیه بیان کرد.

سازه های زیر زمینی، هوا و فضا، الکترومیکانیک، سیستم های میکرو و نانو، میکرو سنسورها، میکرو الکترونیک، نانو کامپوزیت ها از جمله موضوعات پروژ های تحقیقاتی و کاربردی  اعضای هیات علمی دانشکده فنی دانشگاه ارومیه بودند که در این جلسه ویژگی ها و ظرفیت های مورد استفاده درصنایع نظامی این پروژ ها بیان شد.

 

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir