Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ای به منظور گسترش ارتباطات علمی و دانشگاهی ما بین دانشگاه ارومیه و دانشگاه های کشور لبنان و سوریه با حضور رئییس و هیات رئییسه دانشگاه ارومیه و حجت الاسلام و المسلمین «السید فادی السید» رئیس موسسه امت واحده لبنان روز دوشنبه 8 بهمن ماه برگزار شد.
دکتر حب نقی رئیس دانشکده ارومیه در این جلسه گفت: برای جلوگیری از سواستفاده دشمنان باید به صورت علمی به بحث اقوام و ادیان نزدیک شویم و با گسترش ارتباطات علمی و پژوهشی چهره مناسبی از جمهوری اسلامی به جهان نشان دهیم.
رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به اثرات منفی غائله داعش در جهان اسلام گفت: کارهای فرهنگی و علمی باید جایگزین آن غائله شوم در جهان اسلام شود و این امر با گسترش ارتباطات کشورهای جهان اسلام تحقق یافته که دانشگاه در کنار سایر نهادها نقش به سزایی درگسترش این ارتباطات دارد.
حجت الاسلام و المسلمین «السید فادی السید» رئیس موسسه امت واحده لبنان ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در دانشگاه ارومیه گفت: موسسه امت واحده لنبان می تواند پل ارتباطی مابین دانشگاه ارومیه و دانشگاه های کشور لبنان و سوریه در جهت گسترش ارتباطات علمی و جذب دانشجو از اقوام و ادیان مختلف باشد.
حجت الاسلام و المسلمین جواد مهدی پوررئیس مرکز اقوام و ادیان دانشگاه ارومیه نیز در باره اهداف حضور رئیس موسسه امت واحده لبنان در این دانشگاه گفت: مهیا نمودن مقدمات عقد تفاهم نامه هایی مبنی بر جذب دانشجویان خارجی، گسترش ارتباطات علمی ما بین دانشگاه ارومیه و دانشگاه های کشورهای لبنان و سوریه، چاپ مقالات علمی اساتید دانشگاه ارومیه به زبان عربی در نشریات علمی لبنان و همچنین برگزاری کنفرانس های تقریب مذاهب مشترک ما بین دانشگاه ارومیه و موسسسه امت واحده لبنان از جمله اهداف مهم سفر رئییس موسسه امت واحده لبنان به دانشگاه ارومیه است.

حجت الاسلام و المسلمین «السید فادی سید» رئیس موسسه امت واحده لبنان 

حجت الاسلام و المسلمین جواد مهدی پوررئیس مرکز اقوام و ادیان دانشگاه ارومیه 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir