Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در ششمین مسابقه ملی فتح پرچم که توسط مرکز آپای دانشگاه صنعتی اصفهان روز 19 بهمن ماه 1397 برگزار شد،  تیم مرکز آپای دانشگاه ارومیه موفق شد در میان 114 تیم مقام پنجم و در میان مراکز آپا مقام اول را بدست آورد.

در مسابقات فتح پرچم که 8 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید ، متخصصین امنیت فناوری اطلاعات و امنیت سایبری در کنار علاقمندان و دانشجویان سراسر کشور در محورهای وب، شبکه، رمزنگاری، مهندسی معکوس، کشف آسیب پذیری و جرم شناسی رایانه ای به رقابت پرداختند.  

ریبوار کریمی دانشجوی دکتری مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه ارومیه، عبدالله جباری دانشجوی دکتری مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه ارومیه، زینب ساسان  دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نیما افضل آهنگران دانشجوی کارشاسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه ، حیتا بارسم ممقانی داشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت، محمد فرهودی کیا دانشجوی کارشناسی دانشگاه صنعتی ارومیه، ایوب ایرازه دانشجوی کارشناسی  دانشگاه صنعتی ارومیه و میرسامان تاجبخش  دکتری فناوری اطلاعات اعضای تیم مرکز آپای ذانشگاه ارومیه بودند. 

مسابقات فتح پرچم، یکی از جذاب‌ترین مسابقات دانشگاهی، در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسب  می شود. مسابقات CTF یک مانور شبیه‌سازی‌شده در فضای سایبری است که در آن دانشجویان و متخصصین امنیت فناوری اطلاعات به مقابله یا یکدیگر می‌پردازند. در این دسته از مسابقات یک سری چالش در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود تا مهارت آن‌ها در محورهای مختلف، وب، شبکه، رمزنگاری، پنهان نگاری، کشف آسیب پذیری و مهندسی معکوس مورد ارزیابی قرار بگیرد.

مسابقه فتح پرچم مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف شکوفایی و رشد استعدادهای جوان در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار می‌گردد. دراین مسابقه سعی بر این دارد، در کنار این‌که یک مسابقه جذاب برای افراد آشنا به این زمینه فراهم گردد، با ارائه سوالات طبقه‌بندی شده از آسان به سخت، افرادی که با این مباحث آشنایی کمی دارند را نیز در نظر گرفته و به بهبود سطح علمی کشور در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات کمک نماید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir