Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در اولین  جلسه کمیته حمایت و نظارت بر انجمنهای علمی دانشجویی که با حضور اعضای این کمیته و نماینده انجمن های علمی دانشجویی برگزار شد، گفت: دانشگاه قصد دارد به انجمن های علمی دانشجویی به مقدار مشابه تشکل های فرهنگی بودجه اختصاص دهد و از فعالیت های آنها حمایت کند. 

وی افزود:  انجمن های علمی بایستی در ایجاد فضای با نشاط علمی در دانشکده ها کمک کار مسئولین دانشگاه باشند.

رئیس دانشگاه اظهار کرد: کار علمی دانشجو بصورت مستقیم و غیر مستقیم کار فرهنگی محسوب شده اثر فرهنگی آن بیشتر از کارهای ظاهری فرهنگی است.

دکتر یونس علیجو با اشاره به این نکته که از ابتدای سال تحصیلی جدید در مهرماه نگاه به فعالیت های انجمن ها مدون شده است و هیچ برنامه ی پیشنهادی انجمن ها از حمایت این معاونت محروم نشده است، گفت : 26 مورد بازدید تخصصی ، 25 مورد دوره های تخصصی، 5 مورد کلاس های حل تمرین، 7 مورد دوره های عمومی، 4 مورد سمینارهای آموزشی، 2 مورد همایش، 10 مورد جشن معارفه دانشجویان جدید الورود، 16 جلسه چت کلاب(کلاس های گفتگوی انگلیسی)، 5 مورد دوره کتابخوانی توسط انجمن های علمی با حمایت معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی تا کنون برگزار شده است.

وی افزود: همچنین یک دوره تخصصی برای اساتید مشاور و یک دوره تخصصی برای اعضای شورای های مرکزی این انجمن ها نیز برگزار کرده ایم.

تعیین اعتبار سالانه انجمن ها ، ایجاد فاکتورهای تشویقی برای انجمن های فعال تر، تاکید بر سوق گیری فعالیت های انجمن ها به سوی ترویج کارآفرینی و تعیین سرفصل های فعالیت های انجمن ها از جمله مهم ترین مسائلی بود که در این جلسه از سوی اعضای کمیته و نماینده انجمن های علمی مطرح شد. مقرر شد جلسات این کمیته بصورت منظم برگزار شده و در خصوص موارد فوق تصمیم گیری شود.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir