Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دانشگاه ارومیه از «ید الله کارگرپیشه» کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران و  14 مدال آور بین المللی و پیشکسوت دیگر شهر ارومیه در جشن قهرمانان با هدف ایجاد انگیزه  برای نسل جوان بالاخص دانشجویان ورزشکار این دانشگاه تجلیل کرد.

 دکتر رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در این مراسم با بیان اینکه والیبال ارومیه  در سطح ملی  و جهانی مطرح است اظهار کرد:  همه این افتخارات مرهون تلاش های صادقانه و مخلصانه  پیشکسوتانی نظیر اقایان بنایی و کارگر پیشه هستند‌؛ افرادی که به کارشون عشق دارند.

وی ادامه داد: این افراد به عشق ارومیه و تعصبی که داشتند  ماندند و در این استان خاطره افرینی کردند.

دکتر حب نقی با اشاره به اینکه اگر ساختن بیمارستان و مسجد؛ باقی و الصالحات است؛ گفت: ایجاد امید و نشاط در بین جوانان نیز همین اثر را دارد چرا که والیبال ارومیه این شادی؛ نشاط؛ انگیزه و‌امید را در بین جوانان ایجاد کرده است.

وی‌با ابراز اینکه جوانان به دو عنصر تحرک و شادابی نیاز دارند؛ افزود: یکی از برنامه راهبردی دانشگاه ارومیه ایجاد نشاط و امید در بین دانشجویان و جوانان است و هر از هر عاملی که در جوان امید ایجاد بکند استقبال میکنیم که ورزش یکی از این عوامل است.

به اعتقاد رئیس دانشگاه ارومیه بسیاری از بیماری ها زاییده سبک جدید زندگی است و این وظیفه همه آحاد جامعه  است که جوانان تحرک و نشاط داشته باشند.

دکتر حب نقی با بیان اینکه انجمن های علمی  دانشجویی بیشتر حمایت خواهند شدگفت: بهتر است دست به دست بدهیم  تا محیط شادابی در دانشگاه و جامعه بوجود بیاریم.

دانشگاه ارومیه میزبان مسابقات بین المللی ورزشی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه دکتر رحیم شریف نیز در ادامه این مراسم با اشاره به کمک های رئیس دانشگاه ارومیه به ورزش  این دانشگاه توضیح داد: با مساعدت های ریاست دانشگاه برای اولین بار در سطح کشور  ۶ تیم دختران به خارج از کشور اعزام شد  که این امر در کل کشور برای اولین بار از طریق دانشگاه ارومیه انجام گرفت.

وی‌ افزود: در اردیبهشت ماه سال آینده با شرکت ۴ کشور خارجی میزبان مسابقات پسران در والیبال؛ فوتبال:؛ بدمینتون و تنیس خواهیم بود.

مدیر ورزشی دانشگاه ارومیه با بیان اینکه انجمن ورزشی دانشگاه ارومیه جزو کمیته مرکزی انجمن ورزشی های کل کشور است ادامه‌داد: در سال جاری هفدهمین المپیاد ورزشی درون دانشگاهی رو در ۱۳ رشته  ورزشی برای اقایان و خانم ها برگزار کردیم.

شریف با بیان اینکه در دو بخش ورزش همگانی و قهرمانی برنامه هایی داریم افزود: در سال آینده المپیاد ورزش های همگانی رو در همدان داریم و قطعا برنامه های مفصلی ترتیب خواهیم داد تا فضای شادی برای دانشجویان فراهم شود.

در پایان این مراسم از قهرمانان ورزشی دانشجویان دانشگاه ارومیه نیز تجلیل شد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir