Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در نخستین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها با تاکید بر اهمیت نقش شورای فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها را در سیاست گذاری و برنامه ریزی حوزه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ، گفت:  ابلاغ مشاورین فرهنگی و اجتماعی در دانشکده ها با رویکرد  بررسی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب و کاربردی جهت مرتفع نمودن آنها در شورای فرهنگی و اجتماعی صادر شده اند و ما برای تبیین نقش آنان، هماهنگی های لازم را با روسا و معاونین دانشکده ها انجام خواهیم داد تا ترتیبی اتخاذ شود که تمام تصمیم گیری های سایر حوزه ها نیز از حیث فرهنگی و اجتماعی مورد ارزیابی و در صورت نیاز اصلاح شود.

 دکتر علیجو ادامه داد: مهمترین بازخورد در محیطهای دانشگاهی و علمی، بازخورد حاصل از منش، بینش و مسئولیتی است که اساتید در کلاسهای درس در کنار تدریس دروس علمی به دانشجویان و در مناسبات علمی به همکاران خود منتقل می کنند.

 معاون فرهنگی و اجتماعی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی گفتگو محور را نیز در راستای برنامه راهبردی دانشگاه در چهار بُعد صداقت، امانتداری، نشاط و وحدت ملی بسیار مهم و تاثیرگذار برشمرد.

در ابتدای این جلسه  حجت الاسلام و المسلمین جباری  مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه نیز فرآیند فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در محیطهای دانشگاهی را تشریح  و به  جایگاه مشاورین فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها در این فرآیند اشاره نمود.

 نخستین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها با رویکرد سیاستگذاری در این حوزه  به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی با حضور دکتر علیجو، معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین جباری مدیر فرهنگی و اجتماعی و نیز مشاورین فرهنگی و اجتماعی دانشکده های دانشگاه ارومیه،  در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی برپا شد.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir