Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دکتر قاسم مرندی مسئول انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه ارومیه در جلسه هیات موسس این انجمن گفت: انجمن فارغ التحصیلی دانشگاه ارومیه در زمینه فراخوان و تکمیل نمودن فرم انجمن   توسط فارغ التحصیلان در بین دانشگاه های کشور رتبه اول را کسب نموده است.

دکتر مرندی ادامه داد: شروع کار انجمن از خرداد ماه امسال بوده و تا کنون توانستیم با 1200 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه که در سالهای 90 ، 92 و 94 فارغ التحصیل شده اند، ارتباط تلفنی برقرار کرده و قسمتی را نیز به صورت الکترونیکی جهت تکمیل فرم فراخوان داده ایم.

وی  با اشاره به تشکیل اولین جلسه هیات موسس این انجمن است گفت: 22 نفر از کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه که خود فارغ التحصیل این دانشگاه در ادوار گذشته هستند، عضو این هیات موسس بوده و با تشکیل جلسات مختلف اساسنامه و آیین نامه های آن را تدوین و تصویب خواهند کرد.

دکتر مرندی در مورد اهداف این انجمن بیان کرد: تعامل و ترغیب فارغ التحصیلان برای ایجاد ارتباط های سازنده و خلاق، استفاده از تجارب و موفقیتهای فارغ التحصیلان توسط همدیگر، ایجاد بسترهای کارآفرینانه و رصد فعالیت های شغلی فارغ التحصیلان، ایجاد ارتباط در جهت اعتلا و ارتقای علمی فارغ التحصیلان از طریق دانشگاه، ایجاد نهادهایی برای جذب کمک ها در جهت کارآفرینی فارغ التحصیلان و معرفی فرصتها از جمله اهداف این انجمن است.

این عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه ادامه می داد: ایجاد ثروت و رفاه برای فارغ التحصیلان و قشر دانش آموخته و ایجاد حس اعتماد به دانشگاه و علم، پیشبرد اهداف دانشگاه در راستای سیاست‌های کلان وزارت علوم و نظام آموزشی کشور مبتنی بر کارآفرینی علم محور، تامین و افزایش سرمایه های مالی و فکری دانشگاه و استفاده از پتانسیل های دانشگاه در جهت کاهش مشکلات اقتصادی، صنعتی  و رفاهی از جمله چشم اندازها و نگرشهای دانش بنیان این انجمن است.

 دکتر مظفری معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه گفت: هر فارغ‌التحصیل یک سرمایه است و می‌تواند کمک‌حال دانشگاه باشد و در بخش‌های مختلف به ما کمک کند.

وی افزود: انجمن فارغ‌التحصیلان می‌تواند رابط خوبی بین دانشگاه و فارغ‌التحصیلان  بوده و حتی فرصت‌های شغلی به آنها معرفی کند.

لینک صفحه انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه ارومیه

دکتر قاسم مرندی مسئول انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه ارومیه

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir