Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در نشست صمیمی رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه ارومیه با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت که روز دوشنبه 25 فرودین ماه در محل سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد، با تاکید بر این نکته که برنامه راهبردی دانشگاه با کمک اعضای هیات علمی همین دانشکده تدوین شده است، خطاب به اعضای هیات علمی حاضر در جلسه گفت: در راستای ارتقای دانشگاه و بین المللی سازی دانشگاه ما را یاری دهید.
وی افزود: پایان نامه های را به سمت کمک به صنعت و جامعه هدایت کنید. کشور سال سختی را از لحاظ مالی پیش رو دارد، اما دانشگاه حرکت خود را ادامه می دهد و باید طوری برنامه ریزی کنیم که هم حق بیت المال و هم حق افراد را در نظر بگیریم.
دکتر «حمزه دیدار» رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت نیز در این دیدار گفت: در یک سال گذشته با توجه به استقرار این دانشکده در ساختمان جدید، بیشتر در جهت تجهیز دانشکده اقدام کرده ایم. همچنین در زمینه پژوهشی نیز شماره اول مجله انگلیسی دانشکده اقتصاد را چاپ و شماره دوم آن نیز در حال نهایی شدن است. همچنین سامانه مدیریت پایان نامه های دانشگاه توسط این دانشکده طراحی شد.
مشکلات کتابخانه، دسترسی به پایگاه های بین المللی مقالات و دادها ، جذب هیات علمی، تجهیز لابراتوار دانشکده، راه اندازی کلینیک ارتباط با صنعت، حق الزحمه پایان نامه ها، سیستم حضور و غیاب تعدد سامانه ها و یکپارچه سازی آنها، ایرادات تاسیساتی دانشکده اقتصاد از جمله مشکلات و مواردی بودند که اعضای هیات علمی دانشکده اقتصاد در این جلسه بیان کردند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir