Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
همایش چالشهای پذیرش و تحصیلی در خارج از کشور برای نخستین بار با ارتباط مستقیم با دانش آموختگان و دانشجویان خارج از کشور در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

این همایش که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع برای دانشجویان این رشته 9ام اردیبهشت ماه در کلاس 211 دانشکده فنی و مهندسی از ساعت 10 و 30 دقیقه برگزار شد، با حضور و استقبال چشمگیر دانشجویان علاقمند و چند تن از اساتید این رشته همراه بود.

در این همایش ارتباط مستقیم به صورت زنده با دکتر مازیار زاهدی سرشت، مهندس محمدرضا مولایی از اساتید و دانش آموختگان کشورهای اروپا و آمریکا برقرار شد و به سوالات شرکت کنندگان همایش بصورت آنلاین پاسخ گفتند.

شاخصهای مهم برای اخذ پذیرش، نحوه اقدام، گرایشهای پرکاربرد رشته مهندسی صنایع و بازارکار دانش آموختگان، نحوه دستیابی به آخرین استانداردهای تحصیلی اروپا و ارزیابی دانش آموختگان از شرایط تحصیلی و کیفیت آموزشی از جمله سوالات حاضرین از اساتید این همایش بود.

 

همچنین در ادامه نرمین اسماعیلی از همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی و مسئول امور اجتماعی دانشگاه نیز از تجارب تحصیلی خود در کشور ترکیه برای حاضرین سخن گفت و ضمن تاکید بر مراجعه به موسسات دارای مجوز از سوی وزارت علوم برای اعزام دانشجو، مهمترین شاخص در کسب موفقیت تحصیلی و رسیدن به آمال و آرزوهای دانشجویان را تلاش، جدّیت و استمرار بر آن عنوان نمود.

ترسیم چهارچوب برای اهداف از مسائل حائز اهمیت است و هدف اصلی از تعلیم و تربیت انسان سازی است و نه پرورش دادن انسان نماهای تحصیل کرده.

اسماعیلی با تاکید بر مطلب فوق ادامه داد:با محوریت قرار دادن تحصیل مبادا که از اخلاقیّات دور شوید که لازمه هر تحصیل کرده ای تقیّد به اصول اخلاقی متناسب با فرهنگ خانواده گی و کشوری است که به آن تعلّق دارد.

این همایش با پخش چند کلیپ با موضوعات تحصیلی به کار خود پایان داد.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir