Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دکتر یونسعلی علیجو معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه در نشست صمیمی با دبیران انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه که در محل مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد، گفت: انجمن های علمی باید از اجرای یک سری برنامه های متداول دوری کنند و به سمت کیفی سازی برنامه ها و اجرای خلاقانه بروند.
دکتر علیجو خطاب به دبیران انجمن های علمی دانشجویی گفت: شما باید از لحاظ علمی در جایگاه اول گروه خود بوده و در اجرای قوانین دانشگاه پیشتاز باشید.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ادامه داد: انجمن های علمی باید با اجرای برنامه های آشنایی با مشاغل و کارآفرینی امید و علاقه به رشته و با اجرای برنامه های مختلف نشاط را در بین دانشجویان تقویت کنند .
وی افزود: انجمن ها برنامه های خود را به صورت ترمی و شش ماهه برنامه ریزی کنند تا در روند اجرایی آنها به مشکل بر نخورده و به صورت منظم برنامه ها را اجرا کنند . ما نیز به عنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی از اکثر برنامه های انجمن های علمی دانشجویی حمایت می کنیم همانطور که سال گذشته نیز از تمامی برنامه های انجمن های علمی حمایت کردیم.
دکتر علیجو بیان کرد: از ظرفیت اعضای هیئت علمی و اساتید خود و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز برای بالابردن سطح علمی انجمن استفاده کنید.

در ابتدای این نشست گزارشی نیز از وضعیت موجود انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ارومیه توسط حسن احمدنژاد، کارشناس مسئول انجمنهای علمی ارائه شد ، در ادامه رتبه بندی اخیر صورت گرفته توسط ایشان براساس شاخص میزان فعالیت انجمنها مطرح و اعلام گردید: از 45 انجمن فعال در سالجاری 10 انجمن با رتبه الف، 9 انجمن با رتبه ب، 13 انجمن با رتبه ث و 13 انجمن نیز در مرحله احیا و بازسازی می باشند.

همکاری و اتحاد در بین انجمن ها، سامانه متمرکز ویژه انجمن ها، نیاز به حضور نماینده معاونت فرهنگی و اجتماعی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی، نشریات علمی ، اردوهای علمی، جشنواره حرکت ، محلی برای نمایش آثار هنری انجمن نقاشی در دانشکده معماری شهرسازی و هنر از جمله موارد و مسائلی بود که در این جلسه دبیران انجمن های علمی مطرح و با حضور معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بحث و تبادل نظر کردند.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir